Hvad er HubSpot Content Hub?

HubSpot har sit eget CMS-system, som hedder HubSpot Content Hub. Grunden til, at HubSpot har valgt at udvikle sit eget CMS-system er indlysende. Nemlig den, at et moderne website først og fremmest skal være en vækstmotor for din forretning. Men virkeligheden for mange B2B-virksomheder er bare, at det er en svær proces, at få et website til at kunne det. Det kan kræve uforholdsmæssigt mange ressourcer.

Godt nok bruger de fleste B2B-virksomheder mange kræfter på at udvikle og opdatere deres websites. Men resultaterne udebliver. Og selvom det lykkes at tiltrække leads, er langt den største udfordring for de fleste B2B-virksomheder at få de rigtige leads til at give sig til kende og efterfølgende at konvertere varme leads til kunder. En af de grundlæggende udfordringer er, at websitet ikke er integreret med dit CRM-system eller Customer Data Platformen. Og det er derfor svært at skabe overblik over, hvem der besøger dit website og, hvad der skal til at konvertere dem? Og selvom du eksempelvis integrerer WordPress eller et andet CMS-system med HubSpot, er det stadig begrænset, hvad du kan.

Vil du høre mere om mulighederne, så book et møde med Morten Lorentzen eller ring på 20 29 48 77

Book møde

 

Hvad er et CMS-system?

Forkortelsen CMS står for Content Manager System, på dansk betyder det indholdsstyring og vedligeholdelse system. Et CMS-system bruges til at styre hjemmesiden, uden at der er brug for programmeringsmæssig erfaring. Dette gør det let for dig og dine medarbejder at redigere og uploade nyt content til din hjemmeside. Alt dette kan du gøre helt uden at skulle installere nogle tillægsprogrammer, det hele kan tilgås gennem din foretrukne internetbrowser.

Fordelene ved et godt CMS-system er mange:

  • Det er let at redigere content på hjemmesiden
  • Flere kan gøre det, og hvor som helst
  • Ingen programmeringserfaring er nødvendigt
  • Systemet kan tilpasses jeres behov
  • Fremtidssikret
  • SEO-optimering er lettere


Det findes et hav af CMS-systemer, som alle tilbyder meget af det samme. Det mest brugte system er WordPress, hvortil der findes et utal af plugins, som kan få din hjemmeside til at udveksle data med andre systemer og services.

Men det er ofte et job i sig selv at vedligeholde og sørge for, at systemet altid er opdateret og driftssikkert. Dette kan undgås ved at vælge HubSpot Content – fordi HubSpot’s software og system altid er opdateret, så du kan holde fokus på at skabe godt content.

CMS_screen_tall

HubSpot Content
PRO

HubSpot Content
ENTERPRISE

Create and manage personalized content experiences across the customer journey

Se video fra HubSpot. [engelsk]

 

Nøgleordene er optimering og personalisering

HubSpot Content er i sagens natur bygget op omkring inbound-filosofien, og det betyder, at når du har brug for CTA-knapper, SEO-værktøj eller personaliserede visninger – er det allerede tænkt ind.

Nøglebegreberne er optimering, personalisering og integration. Og kravene til dit CMS-system er høje: Det skal kunne det hele, og det skal fungere så gnidningsfrit, at den besøgende ikke opfatter, at han bliver sendt fra ét hjørne af systemet og over i det modsatte. På samme måde er det et krav, at systemet tager hensyn til, at oplevelsen skal være lige så god, når man tilgår websitet på mobile enheder, som hvis man sidder foran computeren, så responsivitet er en selvfølge.

HubSpot Content gør det enkelt at redigere dit website uden at skulle logge ind i et andet system. I samme forbindelse er det også værd at nævne, at du kan bruge HubSpot Content uden løbende at have adgang til en udvikler. HubSpot Content gør det nemt for dig at lave blogs, landingpages og indhold til dit website ved hjælp af AI-værktøjer, templates og drag-and-drop-moduler, ligesom du via HubSpot Marketplace har adgang til ekstramoduler og designelementer.

LÆS OGSÅ OM: Webdesign og systemer

Edit page
 

Fuld integration
mellem Content og CRM

Inbound Marketing handler om at forene kræfterne mellem salg og marketing. Og præcis derfor har HubSpot bygget deres system med fokus på at sikre integrationen mellem Content og CRM-systemet.

CRM-systemet er der, hvor salg gemmer deres oplysninger og viden om leads og kunder. Og det er jo præcis de oplysninger, der kan være med til at styrke dit marketingarbejdet på hele kunderejsen. Ved sikre fuld integration får du mulighed for at skræddersy og personalisere hele kunderejsen fra første gang, dit lead besøger dit website.

Når du vælger en platform som HubSpot – hvor Content og CRM er integreret – undgår du at skulle udvikle eller tilkøbe ekstra-værktøjer. Dermed bliver det nemt og effektivt at høste nogle af de gevinster, der er selve formålet med inbound-tilgangen: Nemlig at udnytte mulighederne i marketing automation og måling af resultaterne. 

LÆS OM: Inbound Marketing
LÆS OGSÅ OM: Marketing Automation

Content hub
 

Det får du med HubSpot Content

  • HubSpot Content er fuldt integreret med HubSpots Marketing Hub, Sales Hub og Service Hub
  • Mulighed for at personalisere indhold
  • Du kan håndtere alt fra blog til sociale medier i platformen
  • Højt sikkerhedsniveau
  • Du har i dit daglige arbejde ikke brug for udvikler-kræfter
  • Du betaler ikke for systemopdateringer
  • HubSpot bruger CDN (Cloud Delivery Network) = hurtig load-tid
  • HubSpot AI = AI-drevne værktøjer der kan klare det tunge arbejde for dig med funktioner som indholdsskrivning, rapportgenerering og meget mere.
B2Btandhjul
Content Hub

After just 6 months,
customers using HubSpot's content tools
increase inbound leads by 99%.

HubSpot Content
PRO

HubSpot Content
ENTERPRISE

 

 

HubSpot Content Pro

HubSpot Content Hub Professional er designet til dig, der ønsker fuld transparens i forhold til, hvem der besøger dig website, og hvad de foretager sig. Så vil du gerne arbejde med effektivt salg og markedsføring, og vil du automatisere dine processer og sikre konkret viden om dine leads og kunders adfærd på dit website, så er det HubSpot Content Professional, du skal vælge. Her kan du læse mere om det, du får HubSpot Content professional pakken.

Det får du i Professional-pakken

  • HubSpot Content er fuldt integreret med HubSpots øvrige Hubs
  • Mulighed for at personalisere indhold
  • Du kan håndtere alt fra blog til sociale medier i platformen
  • Højt sikkerhedsniveau
  • Du har i dit daglige arbejde ikke brug for udvikler-kræfter
  • Du betaler ikke for systemopdateringer
  • HubSpot bruger CDN (Cloud Delivery Network) = hurtig load-tid
  • Content Remix = Få dit indhold til at yde mere – uden at du skal arbejde hårdere – ved at generere forskellige indholdsformater ud fra et enkelt blogindlæg på få minutter.
  • Brand voice = Hold dit indhold konsistent og tro mod brandet ved at skabe nyt, AI-genereret indhold, der følger og anvender din unikke brandstemme.
  • Optag og indlejr video- og podcastindhold på din hjemmeside, i e-mails og andre marketingprogrammer
Download PDF
og læs mere om fordelene ved HubSpot Content Professional

LÆS OGSÅ: Hvad er HubSpot?
LÆS OGSÅ OM MARKETING HUB: Hvad er HubSpot Sales Hub?
LÆS OGSÅ OM SALES HUB: Hvad er HubSpot Marketing Hub?
LÆS OM HUBSPOT CRM: Hvad er HubSpot CRM startpakke?


Hvad koster HubSpot Content Professional?

Du kan se priser på HubSpot Content Professonal og få det fulde overblik over, hvad du får på HubSpots website

HubSpot CMS
PRO

HubSpot CMS
ENTERPRISE

 

 

HubSpot Content Enterprise

HubSpots største Content løsning hedder Enterprise. Den henvender sig specifikt til dig, som arbejder på tværs af flere websites og med forskellige web-teams. Eller hvis du har med kundeklubber og andre former for medlemsbaserede setups.

Det får du i Enterprise-pakken

Ud over de features, der ligger i HubSpot Content Hub Professional, får du:

  • Fem steats i stedet for tre
  • Flere domæner (inkl. 2 brand domains)
  • Mulighed for at afgrænse indhold i forhold forskellige teams
  • HubSpot’s easy-to-use Content editeringsværktøj
  • Site Performance rapporter (incl. API)
  • Dynamic Page Testing til løbende optimering og test af websider
  • Serverløse funktioner – eksempelvis event-registrering, kalenderfunktion og lignende
  • Mulighed for at skærme indhold til eksempelvis medlemsklubber og lignende
  • Automatiske kodningsalarmer i forhold til fejl mm.
  • Godkendelseslog  
  • Custom objects
Download PDF
og læs mere om fordelene ved HubSpot Content Enterprise

LÆS OGSÅ: Hvad er HubSpot?
LÆS OGSÅ OM MARKETING HUB: Hvad er HubSpot Sales Hub?
LÆS OGSÅ OM SALES HUB: Hvad er HubSpot Marketing Hub?
LÆS OM HUBSPOT CRM: Hvad er HubSpot CRM startpakke?


Hvad koster HubSpot Content Enterprise?

Du kan se priser på HubSpot Content Enterprise og få det fulde overblik over, hvad du får på HubSpots website

Sådan kommer du videre

Er du blevet nysgerrig på, om HubSpot Content Hub kan give din virksomhed værdi?  Kontakt Relevans, Morten Lorentzen på tlf. +45 20 29 48 77 eller morten@relevans.dk

eller book et møde med Morten

Morten
Inbound_Guide_3d_skygge

Kom godt igang

Få en guide til principperne bag inbound marketing. Fra kunderejse til hvordan du udvikler en inbound kampagne.

Få Inbound Marketing Guide.