Hvad er HubSpot Content Hub?
HubSpot har sit eget CMS-system, som hedder HubSpot Content Hub. Grunden til, at HubSpot har valgt at udvikle sit eget CMS-system er indlysende. Nemlig den, at et moderne website først og fremmest skal være en vækstmotor for din forretning. Men virkeligheden for mange B2B-virksomheder er bare, at det er en svær proces, at få et website til at kunne det. Det kan kræve uforholdsmæssigt mange ressourcer.
Godt nok bruger de fleste B2B-virksomheder mange kræfter på at udvikle og opdatere deres websites. Men resultaterne udebliver. Og selvom det lykkes at tiltrække leads, er langt den største udfordring for de fleste B2B-virksomheder at få de rigtige leads til at give sig til kende og efterfølgende at konvertere varme leads til kunder. En af de grundlæggende udfordringer er, at websitet ikke er integreret med dit CRM-system eller Customer Data Platformen. Og det er derfor svært at skabe overblik over, hvem der besøger dit website og, hvad der skal til at konvertere dem? Og selvom du eksempelvis integrerer WordPress eller et andet CMS-system med HubSpot, er det stadig begrænset, hvad du kan.
Vil du høre mere om mulighederne, så book et møde med Morten Lorentzen eller ring på 20 29 48 77.