Kom godt i gang med guide til principperne for inbound marketing

Inbound marketing er effektiv leadgenerering

Med denne guide får du principperne bag inbound marketing. Fra kunderejse til hvordan du udvikler en inbound kampagne.

Inbound marketing is everything
outbound marketing isn't.

Principperne for inbound marketing
 

Kunderejsen og de 3 købsfaser

Kunderejsen består af de nedslagspunkter, hvor du møder din potentielle kunde på rejsen mod et køb. Kunderejsen er en del af din inbound marketing proces, fordi en forståelse for kundens behov undervejs på rejsen giver dig mulighed for at understøtte den bedst muligt med relevant content. Læs mere om inbound marketing processer

HubSpot, der stort set har stået fadder til inbound marketing som disciplin, arbejder med 3 faser i købsrejsen:
  • Awareness
  • Consideration
  • Decision
StagesAnimation

LÆS MERE OM: Inbound marketing

LÆS OGSÅ OM: Marketing automation

TORSDAGSWEBINAR: Tilmeld dig ét eller flere

Kunne du tænke dig at få flere leads med Inbound Marketing?


Udfyld formularen så kontakter vi dig
.

 

HubSpot

HubSpot er ét af de systemer på markedet, som er udviklet til at understøtte inbound marketing. HubSpot er et samlet system, der er bygget op omkring et af markedets bedste CRM-systemer, der sammen med en intelligent lead scoring og regelmotor, gør det muligt for dig opbygge dit inbound setup.

Se om HubSpot er noget for din virksomhed?

Se 30-minutters video om systemet