Forestil dig, at en stor potentiel kunde er i dialog med din værste konkurrent. En attraktiv kunde, som du ikke har sørget for at indhente e-mail permission fra.
Viden
Viden
ca. 1 min.
Går du glip af forretning, fordi du mangler e-mail permissions?
17.08.2021 / Lasse Hinke
ca. 3 min.
Facebook retter ind efter iOS 14 – se hvad du skal være opmærksom på
24.03.2021 / Mikkel Lorentzen
Apple lancerede for nylig deres nye iOS 14. Den nye opdatering medfører udfordringer og nødvendige ændringer for iOS apps. Facebook har meldt ud, hvad den nye opdatering kommer til at betyde for annoncørerne
ca. 2 min.
Apples iOS 14 opdatering – det kommer den til at betyde for dig
24.03.2021 / Mikkel Lorentzen
Apple har meldt ud, at deres nye opdatering har fokus på brugernes privatliv. Dette forventes at få store konsekvenser for annoncører, da brugere nu aktivt skal acceptere, at deres data bliver indsamlet.
ca. 15 min.
6 gode råd, der styrker din leadgenerering og giver dig varme leads
28.12.2020 / Lasse Hinke
Leadgenerering og varme leads er for langt de fleste B2B virksomheder en svær proces. De nyeste tal fra Relevans’ løbende undersøgelse blandt danske virksomheder bekræfter dette. Faktisk er mere end 2 ud af 3 eller 67% ikke tilfredse og føler, at de enten har svært ved – eller sågar ikke får, de leads, de har behov for.
ca. 2 min.
Sådan får du flere varme leads!
28.12.2020 / Lasse Hinke
Når du læser denne artikel, er du sikkert blandt de 95%, der har brug for flere varme leads og kunder. Den gode nyhed er, at det kan du faktisk gøre noget ved! Midlet er en integreret proces, hvor marketing og salg går hånd i hånd hele vejen igennem processen.
ca. 4 min.
Kognitiv dissonans: Tving dine kunder til at tage stilling
12.12.2020 / Morten Lorentzen
Mange af de beslutninger, som bringer dig og alle andre i problemer, skyldes, at du ofte kører på automatpilot. Ofte uden at du selv er klar over det.
ca. 5 min.
Marketing automation kvalificerer dine leads og gør dem Sales Ready
07.12.2020 / Lasse Hinke
Marketing automation gør det muligt for dig, at tilpasse dig dine kunders behov og hurtigt og effektivt gøre dem Sales Ready – altså hvis du har adgang til deres adfærdsdata og bruger dem intelligent.
ca. 2 min.
Få de rigtige leads i tale med dialogmarkedsføring
07.12.2020 / Lasse Hinke
Traditionelle leadkampagner går ud på at bombardere modtagerne med de samme budskaber igen og igen. I håb om at de til sidst ”ser lyset”, slår til og køber. Det er anderledes med dialogmarkedsføring.
I en leadkampagne baseret på dialogmarkedsføring vendes det hele på hovedet.