Viden

ca. 2 min.

Ny bog om adfærdspsykologi i markedsføringen

Udnyt de adfærdspsykologiske biases, som vi alle ligger under for.

17.08.2021 / Morten Lorentzen

Så er den i handlen! Relevans’ nye bog, hvor vi går i dybden med, hvor vi som mennesker ikke agerer rationelt – selv ikke i business to business indkøb. Vi ligger alle under for en adfærdspsykologisk kodning, som vi ikke kan undslå os.

Du får en gennemgang af mange adfærdspsykologiske begreber, og hvordan du kan bruge dem i din kommunikation og markedsføring.

Hvis du er opmærksom på de forskellige adfærdspsykologiske biases, vi er kodet til at have, kan du gøre din kommunikation skarpere med henblik på at få modtageren til at gøre som du ønsker.

Mere operationel end teoretisk

Bogen er rigt illustreret med eksempler, så den bliver mere operationel end teoretisk. Og vi har allerede fået feedback på, at det er dét, som gør bogen et rigtig godt opslagsværk.

Vi er overbeviste om, at du også vil have glæde af bogen.

Få den trykte bogFå e-bogen

Adfærdspsykologi opslag s. 22-23Adfærdspsykologi opslag s. 42-43Adfærdspsykologi opslag s. 84-85 Adfærdspsykologi opslag s. 128-129

LÆS MERE OM: Adfærdsdesign og de adfærdspsykologiske greb


Vi kan alle blive klogere – få del i mere af vores viden

Vil du holdes opdateret om den nyeste viden om adfærdsdesign, branding og leadgenerering. Relevans har gennem årene oparbejdet massiv viden på disse områder.

Få del i vores viden


Du kan også blive klogere på et af vores webinarer

Brug 30 minutter på at deltage i ét eller flere af vores gratis torsdags webinarer. Oplægsrækken opdateres jævnligt med nye temaer og indhold. Du kan blive klogere på flere relevante discipliner inden for digital marketing, marketing automation, adfærdsdesign og adfærdspsykologi. Du kan måske have glæde af videoerne fra allerede afholdte webinarer. Se videoer her

Se listen over torsdags-webinarer og tilmeld dig

SE ANDRE ARTIKLER OM: Adfærdspsykologi

Morten Lorentzen

Få inspiration til, hvordan du får flere leads og kunder

Sig ja til at modtage e-mails fra Relevans om markedsføring og kommunikation.

Hold dig opdateret