Adfærdsdesign · SoMe · Email-marketing
Da Valizo bad Relevans om strategisk rådgivning til at bringe firmaet et skridt videre, anbefalede vi de fire ejere at slå koldt vand i blodet.
"Relevans sagde, at vi hellere skulle holde os på måtten og i stedet for at sprede det gode budskab for alle vinde, skulle vi satse marketing-kronerne på genkøb og anbefalinger fra vores tilfredse kunder – hvilket jo er lig med alle vores kunder, forklarer en af de fire iværksættere bag Valizo," Lars Konrad.
Relevans skabte et nyt e-news format til Valizo, som i januar-februar 2018 ramte tidligere kunders indbakke hver søndag formiddag, hvor målgruppen havde tankerne på den kommende vinterferie. Under overskriften ”Nyheder og tips til dig der er rejser med fly” fik kunderne relevante nyheder, rejsetips og casehistorier – alt sammen med call-to-action til Valizos bookingformular.
Timingen viste sig at være rigtig: 65% åbnede første e-news, og i den anden ende sad Lars Konrad og de andre Valizo-folk og så ordrerne rulle ind i systemet. Og læsernes interesse for Valizo er fortsat: Både åbnings- og klikrater ligger stadig i den høje ende.
Strategien om at gå efter tidligere kunder frem for at forsøge at løbe nye kunder op, er særligt relevant for Valizo, som scorer 98% kundetilfredshed i TrustPilot og 100% i Annecto survey. Denne goodwill udnyttede vi med et tip-en-ven tiltag i e-news og på Facebook. Både kunden og vennen fik 100 kr. i rabat på en Valizo booking.
Hos Relevans anbefaler vi selvfølgelig også Valizo, hvis du gerne vil have en ustresset start på din ferie. Du kan booke Valizo bagageservice her.
LÆS OGSÅ: 5 gode råd til, hvordan du får mere ud af dit nyhedsbrev
LÆS MERE OM: Adfærdsdesign
Da Valizo bad Relevans om strategisk rådgivning til at bringe firmaet et skridt videre, anbefalede vi de fire ejere at slå koldt vand i blodet.
"Relevans sagde, at vi hellere skulle holde os på måtten og i stedet for at sprede det gode budskab for alle vinde, skulle vi satse marketing-kronerne på genkøb og anbefalinger fra vores tilfredse kunder – hvilket jo er lig med alle vores kunder, forklarer en af de fire iværksættere bag Valizo," Lars Konrad.
Relevans skabte et nyt e-news format til Valizo, som i januar-februar 2018 ramte tidligere kunders indbakke hver søndag formiddag, hvor målgruppen havde tankerne på den kommende vinterferie. Under overskriften ”Nyheder og tips til dig der er rejser med fly” fik kunderne relevante nyheder, rejsetips og casehistorier – alt sammen med call-to-action til Valizos bookingformular.
Timingen viste sig at være rigtig: 65% åbnede første e-news, og i den anden ende sad Lars Konrad og de andre Valizo-folk og så ordrerne rulle ind i systemet. Og læsernes interesse for Valizo er fortsat: Både åbnings- og klikrater ligger stadig i den høje ende.
Strategien om at gå efter tidligere kunder frem for at forsøge at løbe nye kunder op, er særligt relevant for Valizo, som scorer 98% kundetilfredshed i TrustPilot og 100% i Annecto survey. Denne goodwill udnyttede vi med et tip-en-ven tiltag i e-news og på Facebook. Både kunden og vennen fik 100 kr. i rabat på en Valizo booking.
Hos Relevans anbefaler vi selvfølgelig også Valizo, hvis du gerne vil have en ustresset start på din ferie. Du kan booke Valizo bagageservice her.
LÆS OGSÅ: 5 gode råd til, hvordan du får mere ud af dit nyhedsbrev
LÆS MERE OM: Adfærdsdesign
Relevans er et strategisk og kreativt reklamebureau, som er specialiseret i branding, adfærdsdesign og leadgenerering. Vi tilbyder dig alle former for leadgenerering – herunder Inbound Marketing.
Relevans er HubSpot Platinum Solutions Partner.
Morten Lorentzen
Adfærdsstrateg, CEO
+45 2029 4877
Lasse Hinke
Kontaktdirektør, COO
+45 2427 3254
Svanevej 22, 2
DK–2400 København NV
+45 3325 8282
CVR 20346191
©2021 Relevans ApS. All rights reserved.