Kampagne/koncept · Leadgenerering
Idényts salgsdirektør Tommy Sverre Willumsen fik den idé at bede Relevans om hjælp til at lave et struktureret e-mail marketingkoncept.
Relevans skabte et koncept bestående af personlige e-mails, nyhedsbreve og landingpages. Idényt og Relevans’ team blev enige om fire slagkraftige temaer og tilbud til målgruppen. Og forskellen var til at få øje på:
Både personlige e-mails og e-news havde væsentligt højere åbnings- og klikrater end tidligere e-mail kampagner. Kampagnen har pustet liv i gamle kunder og givet nye leads til idényts sælgerteam.
fortæller Tommy Sverre Willlumsen.
Udbytte: Overskrifter og budskaber har knivskarpt fokus på annoncørens udbytte.
Enkelhed: De forskellige tilbud serveres enkelt og overskueligt. (Kortere tekster. Færre budskaber. Færre tal. Mindre indforstået)
Call-to-action: Der er kælet for links og knapper, så de pirrer modtageren – som samtidig ved, hvad han får ud af at klikke.
LÆS MERE OM: Branding
LÆS MERE OM: Leadgenerering
LÆS OGSÅ OM: Relevans og vores tilgang til kommunikation
Idényts salgsdirektør Tommy Sverre Willumsen fik derfor den idé at bede Relevans om hjælp til at lave et struktureret e-mail marketingkoncept.
Relevans skabte et koncept bestående af personlige e-mails, nyhedsbreve og landingpages. Idényt og Relevans’ team blev enige om fire slagkraftige temaer og tilbud til målgruppen. Og forskellen var til at få øje på:
Både personlige e-mails og e-news havde væsentligt højere åbnings- og klikrater end tidligere e-mail kampagner. Kampagnen har pustet liv i gamle kunder og givet nye leads til idényts sælgerteam.
fortæller Tommy Sverre Willlumsen.
Udbytte: Overskrifter og budskaber har knivskarpt fokus på annoncørens udbytte.
Enkelhed: De forskellige tilbud serveres enkelt og overskueligt. (Kortere tekster. Færre budskaber. Færre tal. Mindre indforstået)
Call-to-action: Der er kælet for links og knapper, så de pirrer modtageren – som samtidig ved, hvad han får ud af at klikke.
LÆS MERE OM: Branding
LÆS MERE OM: Leadgenerering
LÆS OGSÅ OM: Relevans og vores tilgang til kommunikation
Relevans er et strategisk og kreativt reklamebureau, som er specialiseret i branding, adfærdsdesign og leadgenerering. Vi tilbyder dig alle former for leadgenerering – herunder Inbound Marketing.
Relevans er HubSpot Platinum Solutions Partner.
Morten Lorentzen
Adfærdsstrateg, CEO
+45 2029 4877
Lasse Hinke
Kontaktdirektør, COO
+45 2427 3254
Svanevej 22, 2
DK–2400 København NV
+45 3325 8282
CVR 20346191
©2021 Relevans ApS. All rights reserved.