For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

KommunikationskonceptKommunikationskonceptKommunikationskoncept

Nyt kommunikationskoncept

I 2014 bad Gyldendal Relevans om udvikle et nyt kommunikationskoncept. Gyldendal Uddannelse udvikler digitale og trykte læremidler til alle fag og klassetrin fra børnehaveklassen til gymnasiet.

Resultatet er ved at blive rullet ud i annoncer, brochurer og direct mails.

Fokus på udbytte og call-to-action

Konceptet tager udgangspunkt i, at Gyldendals læremidler hjælper lærerne med at skabe interaktiv og inspirerende undervisning, som engagerer eleverne.

Konceptets tre vigtigste fokuspunkter:

  • Slice-of-life billeder af engagerede elever (færre billeder af bøger)
  • Overskrifter og brødtekster fortæller det udbytte, læreren får af læremidlet (= engagerede elever der lærer noget)
  • Tydelig call-to-action – ingen blindgyder!

Se flere cases