Når du udvikler hjemmesider og landingpages, bruger du erfaringer, big data, Google Analytics, eye-tracking mv. for at optimere sitet. Men der er flere muligheder for, at du kan få endnu flere brugere til at klikke, konvertere og købe!
Viden
Viden
ca. 2 min.
Med adfærdsdesign får du flere til at klikke, konvertere og købe
08.01.2019 / Morten Lorentzen
ca. 2 min.
Med Inbound Marketing kan du sætte salg og marketing på autopilot 24/7
29.10.2018 / Lasse Hinke
Ved at opbygge intelligente lead-flows, der tilpasser sig efter dine potentielle kunders adfærd og behov, hjælpes de hver især igennem faserne i købsprocessen, når de er klar. Det betyder, at du slipper for kold kanvas og møder med kunder, der endnu ikke er klar til at købe. Netop derfor er Inbound Marketing en effektiv og sikker måde at styre din leadgenerering og dit salg på.
ca. 3 min.
Psykologien bag Black Friday
24.10.2018 / Morten Lorentzen
Nogen ser frem til det – og andre sukker og tænker: Skal vi nu til det igen? Black Friday skiller vandene. Men hvorfor elsker nogen Black Friday, når andre hader den?
ca. 4 min.
Hvordan farvepsykologi bryder konventioner
02.10.2018 / Morten Lorentzen
Det er mange grundlæggende erfaringer og teorier, vi kan og skal trække på, når vi bruger farver i markedsføring og kommunikation. Og der er undersøgelser og eksperimenter inden for farvepsykologi, vi kan blive kloge af.
ca. 2 min.
Hvad betyder Persondataforordningen for din mailingliste?
15.08.2018 / Morten Lorentzen
Kravet til alle os marketingfolk er blevet større med den nye persondataforordning, der trådte i kraft den 25. maj 2018. Kravene til dokumentation for permission-afgivelse samt kravene til opbevaring af data er blevet skærpet.
ca. 3 min.
Hvad betyder prisen for oplevelsen af et produkt?
22.06.2018 / Morten Lorentzen
Får du hvad du betaler for? Eller sagt på en anden måde: har prisen på et produkt indflydelse på din opfattelse af dette produkt? Studier viser, at prisen i mange tilfælde spiller en væsentlig rolle i forbindelse med vores opfattelse af produkters kvalitet og effekt.
ca. 1 min.
Taxa eller bil? Det handler om ”mental bogføring”
29.05.2018 / Morten Lorentzen
Penge er ikke bare penge. Økonomiske beslutninger afhænger i høj grad af, hvordan vi mentalt bogfører en begivenhed.
ca. 2 min.
GDPR – fik du styr på dine databaser?
29.05.2018 / Morten Lorentzen
Fredag den 25. maj 2018 var en milepæl for os marketingfolk: Den nye persondataforordning blev nemlig en realitet. Kravet til dokumentation for permission-afgivelse er trådt i kraft, og kravene til opbevaring af data er skærpet.