HubSpot samler din Inbound Marketing, Marketing Automation, leadmanagement og mange af dine andre systemer i et samlet system.
Viden
Viden
ca. 6 min.
HubSpot samler salg, marketing og kundeservice i ét system
03.12.2019 / Lasse Hinke
ca. 3 min.
Hvis du skal sælge et kedeligt produkt
03.12.2019 / Morten Lorentzen
Så brug adfærdsgreberne ”Knaphed” og ”Urgency”
Hvis du har et produkt eller ydelse, som din kunde ikke står og skal bruge lige nu, så kan det være endog meget svært at få sat købsprocessen i gang. Du kan sikkert selv mærke følelsen af træthed, hvis snakken fx falder på din pensionsordning.
ca. 3 min.
Med Inbound hopper dine kunder selv dybt ned i salgstragten!
03.06.2019 / Lasse Hinke
Inbound Marketing handler om at generere leads. Men hvor du i traditionel leadgenerering ikke lægger skjul på, at det drejer sig om salg, så er Inbound-baseret leadgenerering mere defensiv og subtil.
Med Inbound hjælper du dine potentielle kunder med den viden, de skal bruge, for at løse en udfordring og træffe en beslutning.
ca. 3 min.
Sådan opsamler du e-mail-permissions korrekt iflg. markedsføringsloven
01.05.2019 / Morten Lorentzen
Der indgives rekordmange klager til ombudsmanden over ulovlig markedsføring tilsendt via e-mail og SMS. Og det skyldes, at kun få har sat sig ind i de ret simple regler for, hvordan en klar tilladelse fra e-mail indehaveren indhentes.
ca.
Test din viden om SEO
11.04.2019 / Morten Lorentzen
Har du også erkendt, at det er en nødvendighed at ligge først blandt Googles søgeresultater, for at få trafik til din hjemmeside – og dermed forretning?
ca. 1 min.
SEO: 88% tror fejlagtigt, at flere links er bedre end mere indhold
11.04.2019 / Morten Lorentzen
Vi havde det på fornemmelsen. En af de mange myter om SEO arbejde er sejlivet. Vores lille 3-spørgsmåls analyse viser, at hele 88% af de 99 personer, der har taget analysen, mener, at flere links på en hjemmeside er bedre end mere indhold.
ca. 4 min.
Adfærdspsykologi: Din mavefornemmelse overtrumfer fakta og analyser
11.03.2019 / Morten Lorentzen
Det er undersøgt, at selv erhvervsledere sjældent træffer beslutninger baseret på kolde data, hvis ikke mavefornemmelsen er med. Vi er som mennesker kodet til at vurdere situationer, inden vi siger ja eller nej. Hvis en beslutning føles forkert, så har vi svært ved at tage den. Og det har dine kunder også.
ca. 3 min.
Vidste du godt, at emnefeltet betyder alt?
20.02.2019 / Lasse Hinke
Emnefeltet er det første du ser, når du åbner din mailbox. Alligevel bliver emnefeltet ofte nedprioriteret. Og det er rigtig synd.