I vores overkommunikerede verden flyver det rundt med buzz-words og begreber, du som CMO, nødvendigvis må forholde sig til. Storytelling og content marketing er eksempler på dette. Men er det i virkeligheden ikke bare er to sider af den samme sag? Mit bud er både ja og nej.
Viden
Viden
ca. 2 min.
Hvad er forskellen egentlig på storytelling og content marketing?
19.05.2020 / Lasse Hinke
ca. 2 min.
Har du tjekket dit website på mobilen? For det gør Google.
25.03.2020 / Christa Puch Nielsen
Det er ingen nyhed, at rigtig mange tilgår din hjemmeside fra en mobil eller tablet. Og er din hjemmeside ikke responsive – altså lavet i en skabelon, som tilpasser sig både små og store skærme – så mister du ikke kun kundernes interesse, men også Googles!
ca. 3 min.
Er du afhængig af at møde dine kunder på messer og til events?
24.03.2020 / Lasse Hinke
Hvis dit salg og din salgsproces, er afhængig af, at du møder dine kunder face-to-face, er der ingen tvivl om, at Corona-krisen betyder kæmpe omvæltninger for dig og dit salg. Det står lysende klart, at du hverken nu – eller i den kommende tid, får mulighed for at møde dine leads og kunder face-to-face. Men det betyder heldigvis langt fra, at de ikke er i markedet.
ca. 4 min.
Lad det gøre ondt, hvis din kunde ikke handler på din opfordring
03.03.2020 / Morten Lorentzen
Få det til at gøre ondt på dine potentielle kunder, når de undlader at gøre det du gerne vil have dem til. Start med at få adgang til dine potentielle kunders Systematiske tænkning
ca. 4 min.
Sådan får du en go-to-market strategi, der sikrer dig vækst
30.01.2020 / Lasse Hinke
En effektiv go-to-market strategi er din sikkerhed for, at du når dine mål og skaber vækst. Den skal frem for alt være robust og gøre det muligt for dig at styre din tilgang af varme leads og kunder.
ca. 3 min.
Google og adfærdspsykologisk indsigt – din stærkeste marketingpartner
29.01.2020 / Morten Lorentzen
Det er flere år siden, at effekten af bannerannoncer begyndte at dale. Klikrater dalede og flere blev immune over for budskaber i bannerne, da man ubevidst filtrerede dem fra, når man browsede rundt på nettet.
ca. 3 min.
Overlad trygt din Inbound Marketing til Relevans og HubSpot
29.01.2020 / Lasse Hinke
HubSpot er en marketingplatform, der er skræddersyet til at understøtte og automatisere din Inbound Marketing indsats. Med HubSpot får du én platform til at eksekvere hele din Inbound Marketing strategi. Ved at samle det hele, får du et 360-graders perspektiv på dine potentielle kunder.
ca. 7 min.
Vidste du, at du kan få HubSpot CRM ganske gratis!
07.01.2020 / Lasse Hinke
HubSpots CRM er 100% gratis – både nu og i al fremtid. Det er nu ikke den vigtigste grund til, at du bør overveje HubSpot CRM, hvis du går i tanker om at skifte dit nuværende CRM-system.