Selvfølgelig har du det. Ellers læste du jo ikke denne artikel.
Nå, du har ikke ferie endnu – eller også fordriver du bare tiden med at surfe lidt rundt på nettet. Læs ikke videre og brug din tid på noget fornuftigt!
13.07.2015 / Lasse Hinke
Selvfølgelig har du det. Ellers læste du jo ikke denne artikel.
Nå, du har ikke ferie endnu – eller også fordriver du bare tiden med at surfe lidt rundt på nettet. Læs ikke videre og brug din tid på noget fornuftigt!
07.07.2015 / Morten Lorentzen
I modsætning til hvad du måske kunne tro, har dine følelser stor indvirkning på de valg, du træffer.
Vores hjerne er udviklet gennem millioner af år. Nogle af hjernens funktioner leder os systematisk og helt forudsigeligt på afveje, når vi forsøger at træffe optimale beslutninger i en moderne verden fyldt med fristelser.
26.06.2015 / Morten Lorentzen
Forestil dig, at du skal se en film med nogle venner, du ikke har set et stykke tid. Du glæder dig, og ønsker ikke at komme for sent.
03.06.2015 / Morten Lorentzen
Du er doven, til fals for trick-formuleringer, et umælende får. Og så er du bange. Måske er det på tide, at du bliver lidt klogere på dine irrationelle adfærdsmønstre? Du får 10 grunde til at du er et menneske her:
02.06.2015 / Lasse Hinke
Det lyder måske banalt, når jeg skriver ”løser du det rigtig problem”. Og mit gæt er da også, at du lige som de fleste andre vil postulere, at det gør du da naturligvis. Alt andet giver jo ingen mening! Men ikke desto mindre oplever vi, at de udfordringer, vi bliver præsenteret for, ikke altid afspejler det reelle problem.
22.05.2015 / Morten Lorentzen
Er SEO vejen frem? Når vi nu alle handler mere og mere på nettet, så kan man spørge sig selv, om værdien af at have et stærkt brand falder, stiger eller er uberørt af den nye markedsplads.
Antager vi, at hvis man fx skal have nyt gulvtæppe, så søger man på gulvtæppe – væg til væg og ikke på tæppemærker. Betyder det så, at fx Garant tæpper skal investere færre penge i branding aktiviteter og i stedet kanalisere dem over i søgemaskineoptimering (SEO) på internettet?
06.05.2015 / Lasse Hinke
Hvis du vil have kunderne til at komme til dig, skal du være der, når de har behov for dit produkt! Sværere er det ikke. Det er naturligvis lettere sagt end gjort. Og når vi taler om traditionel markedsføring, er det nærmest umuligt at væres til stede konstant. Det har de færreste budget til.
Relevans er et strategisk og kreativt reklamebureau, som er specialiseret i branding, adfærdsdesign og leadgenerering. Vi tilbyder dig alle former for leadgenerering – herunder Inbound Marketing.
Relevans er HubSpot Platinum Solutions Partner.
Morten Lorentzen
Adfærdsstrateg, CEO
+45 2029 4877
Lasse Hinke
Kontaktdirektør, COO
+45 2427 3254
Svanevej 22, 2
2400 København NV
+45 3325 8282
CVR 20346191
©2021 Relevans ApS. All rights reserved.