Viden

Viden

ca. 4 min.

Når din Data Marketing bliver personlig

22.11.2016 / Morten Lorentzen

Du har lavet din analyse. Du ved, hvem der køber. For eksempel har du fået svar på, om dine kunder er mænd eller kvinder, om de er unge eller gamle.

EMNE: Analyse
Læs artiklen
ca. 3 min.

Når 3 er større end 5 – Det handler om prispsykologi

25.10.2016 / Morten Lorentzen

Kan du huske, hvornår du sidst var på tilbudsjagt? Og kan du huske, om tilbuddene var skrevet med store typer for at fange din opmærksomhed? Forskning viser, at du kan tjene flere penge, hvis du bedre forstår, hvordan forbrugerne oplever tal.

Læs artiklen
ca. 1 min.

Regel #1: skrot alle regler om e-mail marketing

18.10.2016 / Lasse Hinke

"Always beta" er faktisk blevet et mantra her hos Relevans, når vi rådgiver vores kunder om digitale medier, bl.a. e-mail marketing. Hvad der var god latin i sidste måned er allerede forældet i dag.

Læs artiklen
ca. 3 min.

Får du nok ud af dit nyhedsbrev?

04.08.2016 / Lasse Hinke

Med nogle ganske få ændringer kan dit elektroniske nyhedsbrev arbejde langt mere effektivt for dig. Om nogle få linjer vil du forstå hvordan.

Læs artiklen
ca. 2 min.

Forventninger former dine kunders oplevelser

04.08.2016 / Morten Lorentzen

Det, der driver folks valg og vurderinger, kan i høj grad påvirkes. De farves af, om udgangspunktet for deres vurdering er høj eller lav.

Læs artiklen
ca. 2 min.

Drikker du vin af et papkrus?

27.06.2016 / Morten Lorentzen

Sommerferien står for døren. For mange er det lig med varme grillaftener og eventuelt en fly-tur sydpå.

Grill betyder for mig, at der er også skal rødvin på bordet.

I den forbindelse så forestil dig følgende lille tankeeksperiment. 

Læs artiklen
ca. 3 min.

Du skal kigge på dine kunder, ikke på dit produkt

20.06.2016 / Lasse Hinke

Mennesker er slaver af rutiner og vaner. Vi er dovne og lider af vrangforestillinger. Vi forsøger – ofte helt ubevidst – at handle på baggrund af den mindst mulige indsats. Vi handler langtfra altid ud fra den rette information.

Læs artiklen
ca. 3 min.

Motivation: Gør din kommunikation mere overbevisende på 5 minutter

11.05.2016 / Lasse Hinke

Er du nysgerrig efter at vide, hvorfor kunderne nogle gange undlader at købe dit produkt, selv om de har et erkendt behov?

Læs artiklen