Du har lavet din analyse. Du ved, hvem der køber. For eksempel har du fået svar på, om dine kunder er mænd eller kvinder, om de er unge eller gamle.
Viden
Viden
ca. 4 min.
Når din Data Marketing bliver personlig
22.11.2016 / Morten Lorentzen
ca. 3 min.
Når 3 er større end 5 – Det handler om prispsykologi
25.10.2016 / Morten Lorentzen
Kan du huske, hvornår du sidst var på tilbudsjagt? Og kan du huske, om tilbuddene var skrevet med store typer for at fange din opmærksomhed? Forskning viser, at du kan tjene flere penge, hvis du bedre forstår, hvordan forbrugerne oplever tal.
ca. 1 min.
Regel #1: skrot alle regler om e-mail marketing
18.10.2016 / Lasse Hinke
"Always beta" er faktisk blevet et mantra her hos Relevans, når vi rådgiver vores kunder om digitale medier, bl.a. e-mail marketing. Hvad der var god latin i sidste måned er allerede forældet i dag.
ca. 3 min.
Får du nok ud af dit nyhedsbrev?
04.08.2016 / Lasse Hinke
Med nogle ganske få ændringer kan dit elektroniske nyhedsbrev arbejde langt mere effektivt for dig. Om nogle få linjer vil du forstå hvordan.
ca. 2 min.
Forventninger former dine kunders oplevelser
04.08.2016 / Morten Lorentzen
Det, der driver folks valg og vurderinger, kan i høj grad påvirkes. De farves af, om udgangspunktet for deres vurdering er høj eller lav.
ca. 2 min.
Drikker du vin af et papkrus?
27.06.2016 / Morten Lorentzen
Sommerferien står for døren. For mange er det lig med varme grillaftener og eventuelt en fly-tur sydpå.
Grill betyder for mig, at der er også skal rødvin på bordet.
I den forbindelse så forestil dig følgende lille tankeeksperiment.
ca. 3 min.
Du skal kigge på dine kunder, ikke på dit produkt
20.06.2016 / Lasse Hinke
Mennesker er slaver af rutiner og vaner. Vi er dovne og lider af vrangforestillinger. Vi forsøger – ofte helt ubevidst – at handle på baggrund af den mindst mulige indsats. Vi handler langtfra altid ud fra den rette information.
ca. 3 min.
Motivation: Gør din kommunikation mere overbevisende på 5 minutter
11.05.2016 / Lasse Hinke
Er du nysgerrig efter at vide, hvorfor kunderne nogle gange undlader at købe dit produkt, selv om de har et erkendt behov?