Alle der arbejder med B2B markedsføring ved, hvor svært det er at få taletid hos ledelsen i Large- og Medium/Large B2B virksomheder. Uanset om du markedsfører industrimaskiner, IT-løsninger eller konsulentydelser, er indgangsbarrieren høj. Og uanset du i dag allerede arbejder med B2B Inbound Marketing - så er det godt at have en solid døråbner.
Smart Value Selling er et nyt koncept, som er udviklet af konsulenthuset NordicUpside, og som Relevans med adfærdspsykologisk indsigt opbygger benchmarkanalyserne i.
Konceptet, Smart Value Selling, er skalerbart og systemunderstøttet, og det bygger på Account Based Marketing og Account Based Demand Generation.
Omdrejningspunktet i konceptet er en benchmark-undersøgelse, som har til formål at identificere dine potentielle B2B-kunders performance på seks udvalgte områder – og benchmarke dem op mod andre lignende B2B virksomheder.
Konceptet tilpasses til aktuelle udfordringer og ”pains” hos dine potentielle B2B kunder og opleves derfor seriøst og relevant for dem.
LÆS OGSÅ: Alt om B2B salg og markedsføring
Du får en analyserapport med detaljerede resultater, hvor den enkelte respondents performance sammenholdes med top 3 virksomheder og med gennemsnittet. Med disse resultater i hus kan du udarbejde strategiske forslag til de potentielle B2B kunder, som har deltaget i undersøgelsen. Du vil kunne foreslå en række konkrete idéer til optimering, som vil åbne døre hos ledelsen i den pågældende B2B virksomhed.
DELTAG OG FÅ ANALYSERAPPORTEN: Sales & Marketing Performance Benchmark Survey
Vil du høre, hvordan du kan bruge Smart Value Selling til at åbne døre til de store B2B fisk i din branche? Så kontakt Lasse Hinke og få en snak.
LÆS MERE OM: Leadgenerering
LÆS OGSÅ: Inbound Marketing
LÆS OGSÅ: B2B markedsføring i den digitale verden