For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Seminar: Inbound Marketing
– lad de rigtige kunder komme til dig!

Hvem køber du helst af? Den anmasende dørsælger eller den hjælpsomme rådgiver, du selv har opsøgt?

Inbound Marketing handler om at få kunden til at komme til dig. Når DE føler sig parate. For det er ofte lettere at overbevise folk om din værdi, hvis de frivilligt kommer til dig – frem for at du kommer til dem uden, at de har bedt dig om det.

På seminaret viser vi dig, hvordan du ved at stille relevant viden til rådighed for din målgruppe, får de rigtige kunder til at komme til dig.

Via intelligente flows fører du kunderne ind i en leadproces, hvor de bearbejdes, til de er klar til at købe. På den måde er du til stede i deres bevidsthed hele vejen i beslutningsprocessen – og ikke mindst, når de skal træffe valg af leverandør.

Hvem henvender seminaret sig til?
Seminaret er for CMO’er og marketingchefer, som ønsker at øge effekten af deres marketingaktiviteter.

På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:

  • vælger, hvilken Inbound strategi du bør følge
  • skaber en effektiv leadproces vha. Inbound Marketing
  • konverterer besøgende på din hjemmeside til kunder
  • holder fast i potentielle kunder, efter de har forladt din hjemmeside
  • automatiserer dine kommunikationsspor og skaber meromsætning og øget ROI
  • kombinerer Inbound med dine øvrige marketingaktiviteter og øger effekten

Cases fra både B-t-B og B-t-C
Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan Inbound Marketing har skabt mere værdifulde kunder for danske B-t-C og B-t-B virksomheder.

OBS. Begrænset antal pladser: Tilmeld dig nu ved brug af formularen.


Seminar: Inbound Marketing



For alle vores seminarer gælder, at de er gratis. Vi tillader os dog at opkræve et no-show gebyr på 500 kr., hvis ikke vi har din framelding senest 24 timer før seminaret!

Når du tilmelder dig vores seminarer, siger du samtidig ja tak til at modtage e-mails fra Relevans med indsigt, cases, tips og anden inspiration om markedsføring og kommunikation. Du vil til enhver tid kunne framelde dig fremtidige e-mails.