For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Gratis seminar: Digital Strategi – tips, tricks og eksempler!

Digital Strategi handler om at sikre tilstedeværelse og øge effekten af dine marketingaktiviteter på nettet. Den digitale strategi tager sit afsæt i din virksomheds overordnede strategi. Det handler i høj grad om at sikre, at du får det optimale ud af dine ressourcer – og ikke mindst at du når dine mål. En effektiv Digital Strategi understøtter den måde, du anvender dine ressourcer på nettet og danner grundlag for, at du opnår det størst mulige ROI.

Hvor:
Relevans, Alhambravej 10, 1826 Frederiksberg C.

Hvornår:
Torsdag den 5. november kl. 14.30-16.00.

Hvem henvender seminaret om Digital Strategi sig til?
Seminaret er for CMO’er og marketingchefer, som ønsker at øge effekten af deres digitale marketingaktiviteter.

Digital Strategi, der giver øget ROI
På seminaret ser vi på forskellige måder at arbejde med digital strategi. Vi ser på hvordan strategien opbygges, forankres og gøres operationel. Et vigtig element her er, hvordan du tager højde for dynamikken i markedet. Langt hen ad vejen handler det om at skabe bedre kunderelationer og dermed øget loyalitet og ROI. Strategien er kort sagt fundamentet for at tiltrække, fastholde og udvikle dine kunder.

På seminaret får du tips, tricks og eksempler, du kan bruge, når du udarbejder din egen Digitale Strategi.

Cases fra både B-t-B og B-t-C
Morten Frank og Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan den digitale strategi understøtter forretningen og skaber mere værdifulde kunder for danske B-t-C og B-t-B virksomheder.

På seminaret får du:

  • Indsigt i forskellige strategimodeller – og hvordan de omsættes i konkrete strategier
  • Cases og eksempler på anvendelse i praksis. B-t-B og B-t-C
  • En demonstration af, hvordan strategien direkte skaber meromsætning og dermed øget ROI