For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Seminar: Customer Experience Management – den gode kundeoplevelse!

Seminaret “customer experience management – den gode kundeoplevelse” handler om, hvordan du ved hjælp af relevant content, det rigtige set-up og den rigtige kunderejse, skaber den optimale kundeoplevelse. Og ikke mindst hvordan du sikrer den gode mavefornemmelse hos dine kunder. Den følelse, der i sidste ende er afgørende for, at de vælger netop dig og ikke din konkurrent.

Vi ser på, hvordan dine kunder via intelligente flows føres ind i en leadproces, hvor de bearbejdes, til de er klar til at købe. På den måde er du til stede i deres bevidsthed hele veje i beslutningsprocessen.

Hvem henvender seminaret sig til?
Seminaret er for CMO’er, CEM- og CRM-managers og marketingchefer, som ønsker at øge effekten af deres marketingaktiviteter.

På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:

  • vælger strategi
  • skaber en effektiv leadproces
  • konverterer besøgende på din hjemmeside til kunder
  • holder fast i potentielle kunder, efter de har forladt din hjemmeside
  • automatiserer dine kommunikationsspor og skabe meromsætning og øget ROI
  • bruger CEM til at øge effekten af din øvrige marketingaktiviteter

Cases fra både B-t-B og B-t-C
Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan CEM skaber mere værdifulde kunder for danske B-t-C og B-t-B virksomheder.

OBS. Begrænset antal pladser: Tilmeld dig nu ved brug formularen.


Seminar om Customer Experience Management


For alle vores seminarer gælder, at de er gratis. Vi tillader os dog at opkræve et no-show gebyr på 500 kr., hvis ikke vi har dit afbud senest 24 timer før seminaret!

Når du tilmelder dig vores seminarer, siger du samtidig ja tak til at modtage e-mails fra Relevans med indsigt, cases, tips og anden inspiration om markedsføring og kommunikation. Du vil til enhver tid kunne framelde dig fremtidige e-mails.