For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Seminar B2B Marketing
– i følelsernes vold eller følelseskold?

Er B2B stadig B2B? Eller taler vi B2H (Business to Human)? Og hvad er forskellen? Du får svaret på disse spørgsmål og meget andet på vores seminar ”B2B Marketing”. På seminaret får du indblik i, hvordan du gennem systematiske flows, giver dine kunder og potentielle kunder den relevante og handlingsorienterede kommunikation, de har behov for, så de vælger dig frem for dine konkurrenter.

Du får konkrete bud på, hvordan du arbejder med købscenteret
Du får viden, inspiration og konkrete tips til, hvordan du arbejder effektivt med B2B markedsføring. Du får også indblik i, hvordan du bearbejder alle personer i købscenteret, så de føler sig klar til at købe – og peger på dig, som den foretrukne leverandør. Samtidig giver seminaret dig konkrete bud på, hvordan du arbejder med top-of-mind og sikrer et kvalificeret kendskab til dig og dit produkt.

Hvem henvender seminaret sig til?
Seminaret er for CMO’ere, CEM- og CRM-managers samt marketingchefer, som arbejder med B2B Marketing, og som ønsker at vide mere om, hvordan de øger effekten af deres marketingaktiviteter.

På seminaret får du bl.a. svar på, hvordan du:

  • Udnytter Disruption i din salgs- og marketingindsats
  • Arbejder med ny-, kryds- og mersalg samt retention og win back
  • Får flest mulige permissions og tilmeldinger til dit nyhedsbrev
  • Udnytter SoMe effektivt i salgsarbejde
  • Bruger sælgeren mest effektivt

Cases fra både B2B og B2C
Lasse Hinke demonstrerer med cases og eksempler fra det virkelige liv, hvordan du med B2B Marketing bliver mere synlig end dine konkurrenter i dit salgsarbejde.

OBS. Begrænset antal pladser: Tilmeld dig nu ved brug af formularen.