For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Leadgenerering

Har du brug for flere leads og loyale kunder? Og vil du gerne styre din lead-proces fra de kolde kundeemner, du ikke ved noget om, til de emner, der er klar til at købe af dig?

Med Relevans’ leadkoncept får du sat din leadgenerering i system. Modellen er bygget op omkring de klassiske trin i salgstragten og udrulles i en integreret proces, hvor marketing og salg går hånd i hånd hele vejen igennem processen. Lige fra de ukendte kundeemner tiltrækkes, via et struktureret nurturing flow, hvor navngivne kundeemner bearbejdes og overvåges, til det enkelte kundeemne er klar til at købe af dig.

På denne måde forlænger du dine sælgeres indsats, så dine kundeemner oplever, at sælgeren er tilstede med relevant viden og information på de rigtige tidspunkter i processen. Den enkelte sælger behøver ikke bruge tid på det. Han skal bare koncentrere sig om at lukke de varme kundeemner, når de er klar til at købe.

Du er velkommen til at tage en uforpligtende snak med Lasse Hinke omkring din leadproces. Kontakt Lasse på tlf. 2427 3254 eller lasse@relevans.dk

Relevante cases med enestående resultater:

Case om leadgenerering
Sådan får Bluegarden varme leads blandt CFO’er
Se case med flow og forklaringer ›
Case om datadrevet marketing
Datadrevet marketing af Electrolux’ professionelle vaskemaskiner skaber leads
Derfor skabte kampagnen leads ›
Case om Siba sikringer
SIBA Sikringer: Nu kommer kundeemnerne af sig selv!
Se leadkampagnen her ›