For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Kundeanalyser

Hvor godt kender du dine kunders adfærd og holdninger til dine produkter og din virksomhed?

Viden er magt, siger man. Og viden om dine kunders adfærd og holdninger er første skridt på vejen til succes. Når du ved, hvad dine kunder synes om dig og analyserer deres transaktioner og relationer til din virksomhed, kan du målrette din markedsføring knivskarpt til dem.

Vi kan hjælpe dig med at udføre analyser af kundetilfredshed, webadfærd (Google Analytics), e-mail respons m.m. Og med RFM-modellen* kan vi samle og analysere konkret viden om dine kunder. Ved at kombinere bløde adfærdsdata med hårde transaktionsdata, får du en indsigt, som kan omsættes til konkrete markedsføringstiltag, fx mod de kunder, der er på vej væk. Målet er en større ROI, altså mere effekt for pengene.

* RFM-modellen (Recency, Frequency, Money) fortæller os tre ting:
R: Hvornår kunden sidst har handlet
F: Hvor hyppigt kunden handler
M: Hvor mange penge kunden handler for

VIL DU HAVE MERE UD AF DINE MARKEDSFØRINGSKRONER?


Læs Relevans’ white paper om RFM-analysen ›


Deltag i Relevans’ gratis seminar om Customer Experience Management ›


Vil du høre, hvordan vi kan hjælpe dig med kundeanalyser, så kontakt Lasse Hinke på tlf. 2427 3254 og få mindst tre gode analyseidéer nu og her ›


Relevante cases med enestående resultater:

Case om Børsen
RFM-analyse danner udgangspunkt for kampagne mod nye abonnenter til Børsen
Se hvordan Børsen gjorde ›
Case Frb. Kommune social proof
Sådan får Electrolux Professional får læssevis af leads via datadrevet marketing
Se case med tips og forklaringer ›