For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Vil du have flere varme leads?

17/11/2017 af Lasse Hinke

Når du læser denne artikel, er du sikkert blandt de 95%, der har brug for flere varme leads og kunder. Den gode nyhed er, at det kan du faktisk gøre noget ved! Midlet er en integreret proces, hvor marketing og salg går hånd i hånd hele vejen igennem processen. Lige fra de ukendte kundeemner (Suspects) tiltrækkes, via en struktureret nurturing proces, hvor de navngivne kundeemner (Prospects) bearbejdes og overvåges, til det enkelte kundeemne er klar til at købe af dig. Og din sælger kan lukke den første ordre. Hvordan du gør det i praksis, får du opskriften på i Relevans’ Leadmodel.

Få et gratis Relevans Review: Leadproces

Hvad gør Leadmodellen for dig?
Relevans Leadmodel giver dig mulighed for at styre processen; helt fra de kolde kundeemner du ikke ved noget om, til de emner, der klar til at købe af dig. Ved at integrere salg og marketing i en samlet leadmodel, kan du forlænge sælgerens indsats, så dine kundeemner oplever, at dine sælgere er tilstede på de rigtige tidspunkter i processen med den helt rette og relevante viden og information. Vel at mærke uden, at den enkelte sælger bruger tid på det. Det sikrer, at dine sælgere får mere tid og overblik til at koncentrere sig om at lukke de varme kundeemner, lige når de er klar til at købe.

Tilmeld dig seminar om leadgenerering

Hvordan er leadprocessen bygget op?
Leadkonceptet er bygget op omkring de klassiske trin i salgstragten. Hvert trin i processen planlægges, så det via et automatiseret flow leder det enkelte lead videre til næste trin. Flowet og de enkelte elementer tilpasses, så det fungerer optimalt i forhold til netop din virksomhed og dine målgrupper.

Tragten:

Din virksomhed er uden tvivl speciel og har sit eget særpræg, sin egen struktur og sine egne processer.

Derfor er det afgørende, at Lead-modellen tilpasses dig og din virksomhed. Dog er der en række forudsætninger, som er fælles for alle virksomheder. Derfor er selve grundmodellen den samme.

De faser, de enkelte leads bevæger sig igennem, er i langt de flere tilfælde også de samme.

Leadgenerering – sådan finder du de rigtige leads hurtigt og effektivt!

 


Vil du vide mere om Leadprocessen og Relevans’ Leadmodel?

Hvis du vil vide mere om Relevans’ Leadmodel, så har du her tre muligheder:

1. Du kan tilmelde dig vores gratis eftermiddagsseminar om Leadgenerering.
Du kan læse mere om seminaret og tilmelde dig her.

2. Gratis Relevans REVIEW: Leadproces
Helt ekstraordinært har du mulighed for at få vores bud på, hvordan du kan optimere din egen leadproces helt gratis.

Normalpris 6.577 kr.

Relevans’ team gennemgår din nuværende leadproces, og du får konkret feedback og gode råd om indhold og proces.
Læs mere om Relevans REVIEW: Leadproces

3. Du kan tage en uforpligtende snak med Lasse Hinke omkring din leadproces. Kontakt Lasse på tlf. 2427 3254 eller lasse@relevans.dk


Et svar på “Vil du have flere varme leads?”

  1. Kirsten Lange Røddik siger:

    Hej,
    Hvornår afholdes næste lead seminar om eftermiddagen?
    Hilsen Kirsten

Der kan ikke kommenteres på dette indlæg.

Følg Relevans

Tilmeld e-news

Få relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.

INDLÆG

Overlad trygt din Inbound Marketing til Relevans og Hubspot
29/10/2018

Med Inbound Marketing kan du sætte salg og marketing på autopilot 24/7/365
29/10/2018

Psykologien bag Black Friday
24/10/2018

Farvepsykologi: Der er mange regler. Men de vil altid skulle brydes.
02/10/2018

Hvad betyder prisen for oplevelsen af et produkt?
22/06/2018

Taxa eller bil? Det handler om ”mental bogføring”
29/05/2018

GDPR – fik du styr på dine databaser?
29/05/2018

Konformitet gør dine kampagner mere effektive!
19/04/2018

Et af verdens mest citerede adfærdspsykologiske forsøg holder ikke!
20/02/2018

Hvordan byder du nye kunder velkommen?
20/02/2018

Hvor dyrt er “Gratis”?
06/02/2018

B-t-B: Sådan får du salg og marketing til at samarbejde om at generere leads
09/01/2018

Derfor virker ”Du” bedre end ”Vi”!
09/01/2018

3 marketingtrends du skal holde øje med i 2018
17/11/2017

Vil du have flere varme leads?
17/11/2017

Hvorfor virker Black Friday?
17/11/2017

Permission is king
04/10/2017

Går du glip af forretning, fordi du mangler e-mail permissions?
28/09/2017

Mennesker er forskellige: Nogle vil opnå. Andre vil undgå.
27/09/2017

Hvad betyder Persondataforordningen for din mailingliste?
31/08/2017

Sådan bruger du en lokkedue
30/08/2017

Små ord med STOR betydning
26/06/2017

Hvordan får du kunderne til at elske det du sælger?
31/05/2017

Dine valg er styret af naive forestillinger
20/04/2017

Sådan opsamler du e-mail- og sms-permissions korrekt efter markedsføringslovens §6
20/04/2017

Vidste du godt, at emnefeltet betyder alt?
20/03/2017

Vil du vide, hvad der bestemmer dine beslutninger?
19/03/2017

Sådan får du flere permissions!
31/01/2017

Vil du høre hemmeligheden bag tilbuddet?
30/01/2017

Tving dine kunder til at tage stilling
12/12/2016

Trends for 2017 marketing:
Det hårde med det bløde

05/12/2016

Når din Data Marketing bliver personlig
22/11/2016

Når 3 er større end 5 – psykologien
bag vores opfattelse af pris

25/10/2016

Dialogbaseret leadgenerering
18/10/2016

Regel #1: skrot alle regler om e-mail marketing
18/10/2016

Sådan får du håndværkeren til
at pege på dit produkt!

18/10/2016

Relevans’ Brand Types gør dit brand markant og stærkt!
18/10/2016

Datadrevet marketing med RFM-modellen
14/10/2016

Ny bog om adfærdspsykologi i markedsføringen
12/09/2016

Så er Kapitel 5 klar!
08/09/2016

Det er ganske uhørt!
16/08/2016

Får du nok ud af dit nyhedsbrev?
04/08/2016

Forventninger former dine kunders oplevelser
04/08/2016

Drikker du vin af et papkrus?
27/06/2016

Du skal kigge på dine kunder, ikke på dit produkt
20/06/2016

88% tror fejlagtigt, at flere links er bedre end mere indhold
13/06/2016

Nyhedsmail april 2016
11/05/2016

Gør din kommunikation mere overbevisende på 5 minutter
11/05/2016

Orkestrér dine kunders vaner
19/04/2016

Hvad er det nye sort i 2016?
10/02/2016

Hvilke oplevelser giver du dine kunder?
08/02/2016

Dine kunders følelser kan forudsiges – vil du vide hvordan?
18/12/2015

Nyhedsbrev november/december
10/12/2015

Børsen vælger Relevans til CEM projekt
03/12/2015

Derfor skal du elske e-mails lige så højt som vi gør!
04/11/2015

Release på kapitel 4 i Byggebranchens Digitale A-Z
22/10/2015

Kursus: Sådan bruger du FRAMING i din kommunikation
20/10/2015

Vil du have et salgsråd, der kan redde ægteskaber?
16/10/2015

Gratis seminar: Digital Strategi – tips, tricks og eksempler!
07/10/2015

Hvad tager du for at hjælpe nevøen med lektierne?
05/10/2015