For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

e-mail marketing og automation

Vil du gerne have bedre resultater ud af de din e-mail marketing? Arbejder du med automatiserede flows, som giver dine potentielle kunder relevant og handlingsorienteret kommunikation?

Hos relevans får du systemuafhængig rådgivning om effektiv e-mail marketing. Vi sikrer, at du er til stede i din målgruppes bevidsthed hele vejen i beslutningsprocessen – og ikke mindst til sidst, når de skal træffe valg af leverandør. Vi har også en metode til at indsamle flere relevante permissions til din database.

Med udgangspunkt i en række systematiske flows kan vi sikre dig en større effekt af din e-mail marketingindsats gennem målrettet og relevant kommunikation til såvel nuværende som potentielle kunder – og dermed vende lune leads til loyale kunder.

I selve eksekveringen af e-mails bruger vi vores adfærdspsykologiske indsigt med primær fokus på 3 ting:

1. En slagkraftig og appellerende emnelinje som giver modtageren lyst til at åbne (vi laver normalt A/B splittest for at finde den allerbedste).

2. Relevant content, som handler om kundens situation og ”pains” – og om, hvordan du kan løse kundens problem. Med relevant content får du en løbende interaktion med de rigtige personer.

3. Call-to-action. De færreste bliver kunder efter blot at have læst din e-mail. De skal derfor opfordres til at klikke sig videre til en relevant landingpage, som leder dem til køb, kontakt eller flere klik.

Relevante cases med enestående resultater:

Case om e-mail marketing
Start-up firma fik forespørgsel 10 sekunder efter første e-mail var sendt
Derfor var succesen hjemme ›
Case om marketing automation
Electrolux Norge gik fra nul markedsføring til flyvehøjde på få måneder med e-mail automation
Se case med kampagneflow ›
Case om e-mailkampagne
E-mail kampagne gav ROI på 250% på 5 uger
Få forklaringen her ›
Case om nyt e-mail koncept
Pettinaroli fik rekordhøje åbnings- og klikrater med nyt e-mail koncept
Se e-mail konceptet ›
Case om Idényt e-mail marketing
Idényt puster liv i gamle kunder med nyt e-mail marketing koncept
Se 3 grunde til, at det virker ›