For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Dialogmarkedsføring

Vil du gerne have kunderne til at komme i en lind strøm uden anmassende salgsmetoder?

Dialogmarkedsføring giver dig varme leads og sikrer dig den kortest mulige leadproces. I modsætning til traditionelle kampagner, som bombarderer modtagerne med de samme budskaber igen og igen, virker dialogmarkedsføring anderledes og defensiv i sin måde at komme i dialog med din målgruppe på. Og netop den dialogbaserede tilgang betyder, at dine leads og kundeemner sænker paraderne og er parat til at gå i dialog med dig.

Når vi hos Relevans laver en dialogbaseret leadkampagne, afdækker vi dine kundeemners ønsker, behov, erfaringer og købshorisont, ved at målgruppen svarer på et spørgeskema, som vi benytter til at individualisere den efterfølgende kommunikation. Og her spiller vores adfærdspsykologiske indsigt en afgørende rolle: Vi sørger for at kæle for formuleringerne, så modtageren oplever, at din virksomhed forstår hans eller hendes udfordringer og behov.

Et effektivt system til håndtering af spørgeskema og svar er krumtappen i selve eksekveringen. Hos Relevans har vi know-how og systemer til at eksekvere alle typer dialogforløb med individualiseret kommunikation til forskellige segmenter.

Vil du et spadestik dybere?

Du finder en samlet oversigt over leadgenerering og  modeller og greb, du med fordel kan bruge i din B2B leadgenerering her.

Vil du høre, hvordan vi vil gribe dit dialogprojekt an, så kontakt Lasse Hinke på tlf. 2427 3254 eller lasse@relevans.dk

Relevante cases med enestående resultater:

Case om Lungeforeningen
Dialogkampagne for Bluegarden performer langt over mål
Få forklaringen på succesen ›
Case om Børsens CEM-proces
Viden om hver enkel Børsen-abonnent omsættes til effektiv CEM-proces
Se CEM-projekt: Nye abonnenter ›