For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Dialogkoncept

Vil du gerne have kunderne til at komme i en lind strøm? Uden anmassende salgsmetoder?

Traditionelle kampagner bombarderer modtagerne med de samme budskaber igen og igen. I håb om at de til sidst ”ser lyset”, slår til og køber. Det er ikke altid lige effektivt.

Når vi hos Relevans laver en dialogbaseret leadkampagne, afdækker vi dine kundeemners ønsker, behov, erfaringer og købshorisont, ved at målgruppen svarer på et spørgeskema, som vi benytter til at individualisere den efterfølgende kommunikation. Og her spiller vores adfærdspsykologiske indsigt en afgørende rolle: Vi sørger for at kæle for formuleringerne, så modtageren oplever, at din virksomhed forstår hans eller hendes udfordringer og behov.

Et effektivt system til håndtering af spørgeskema og svar er krumtappen i selve eksekveringen. Hos Relevans har vi know-how og systemer til at eksekvere alle typer dialogforløb med individualiseret kommunikation til forskellige segmenter.

Vil du høre, hvordan vi vil gribe dit dialogprojekt an, så kontakt Lasse Hinke på tlf. 2427 3254 eller lasse@relevans.dk

Relevante cases med enestående resultater:

Case om Lungeforeningen
Dialogkampagne for Bluegarden performer langt over mål
Få forklaringen på succesen ›
Case om Børsens CEM-proces
Viden om hver enkel Børsen-abonnent omsættes til effektiv CEM-proces
Se CEM-projekt: Nye abonnenter ›