For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Customer Experience Management (CEM)

Vil du gerne have bedre styr på kunderejsen og på dine kunders opfattelse – bevidst og underbevidst – af dit brand eller din virksomhed?

Hos Relevans arbejder vi med Customer Experience Management (CEM). Vi mener grundlæggende, at kundens følelser og adfærdsmæssige aspekter bestemmer hendes oplevelse. For os handler CEM om tre ting: Forståelse, fokus og forudsigelse:

Du skal forstå, hvordan kunden oplever de samlede interaktioner med din virksomhed og de adfærdspsykologiske aspekter, der spiller ind i beslutningsdannelsen. Du skal have fokus på at se din virksomhed ud fra et kundeperspektiv og imødekomme kundens behov og faktiske ønsker. Og så skal du forsøge at forudsige kundens respons og tilfredshed.

Lyder det nemmere sagt end gjort? Så kontakt Lasse Hinke på tlf. 2427 3254 eller lasse@relevans.dk, og hør hvordan vi kan gøre det for dig.

VIL DU HAVE INSPIRATION OG INPUT TIL KUNDEREJSER OG KUNDEOPLEVELSER?

Relevant case med enestående resultater:

Case om Børsens CEM-proces
Viden om hver enkel Børsen-abonnent omsættes til effektiv CEM-proces
Se CEM-projekt: Nye abonnenter ›