For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Udefra-ind fokus og adfærdspsykologiske greb giver Katrine Septimius en skarp profil

Katrine Septimius hjælper ledere med at komme videre i deres arbejdsliv. Hendes kunder oplever, at de får mere energi og større succes.

Det lyder enkelt. Men vi har også arbejdet målrettet sammen med Katrine Septimius for at beskrive kernen af hendes ydelser og formidle dem enkelt og spiseligt.

Udefra-ind fokus

Mange der arbejder med lederudvikling, har tendens til at tale i abstrakte begreber om deres teorier og modeller. For at undgå dette er tekst og layout på katrineseptimius.dk lavet med et udefra-ind fokus, hvor læseren er hovedperson i fortællingen. Vi tager afsæt i læserens hverdag og fortæller ham up front, hvad han får ud af et udviklingsforløb hos Katrine Septimius.

Da referencer er afgørende for at skabe tillid, er websitet krydret med testimonials fra Katrine Septimius’ mange begejstrede kunder, som hellere end gerne står frem med navns nævnelse.
Tjek sitet ud ››

Adfærdspsykologiske greb

Vi har gjort det enkelt og overskueligt at indlede et samarbejde med Katrine Septimius. I stedet for at nævne en timepris tilbyder Katrine Septimius tre prissatte udviklingsforløb: 1. Personligt strategimøde. 2. Udviklingsforløb til vækst og 3. Udviklingsforløb til vækst – PLUS.

Det dyreste forløb vises først for at udnytte det adfærdspsykologiske greb kaldet ankereffekt.

Lær flere adfærdspsykologiske greb:
Køb bogen Adfærdspsykologi i Markedsføringen ››

katrineseptimius.dk kan du teste, hvor godt du udnytter dit arbejdsmæssige potentiale. Testen fungerer som en introduktion til Katrine Septimius’ udviklingsforløb, og du får straks et svar med konkret forslag til action.
Tag selv testen her ››

Hvis du vil høre mere om, hvordan du forbedrer effekten af din markedsføring med udefra-ind fokus og adfærdspsykologiske greb, så kontakt Lasse Hinke på tlf.  24 27 32 54 eller e-mail lasse@relevans.dk.

Se flere cases »