For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Leads og permissions strømmer ind fra gamle kontakter

Fibernetudbyderen Nianet stod som alle os andre overfor en opdatering af sine databaser, så baserne overholder de nye GDPR-regler.

Relevans blev sat på opgaven. Efter en indledende workshop udarbejdede vi et budskabshieraki og en enkel og systematisk opsætning med e-mails, formularer og landingpages. Budskaberne var skræddersyet til modtagerne i tre udgangsbaser. Alt blev formuleret og layoutet i et adfærdsdesign, som hjalp modtageren til at forny sit samtykke:

  • Emnelinjer der pirrer nysgerrigheden uden at være useriøs click-bait
  • Call-to-actions som beskriver, hvad man får ud af at klikke
  • Konkurrence med attraktive og valgfrie præmier: To billetter til Tinderbox, Smukfest eller Megashowet Anden 25.

Relevante permissions

Resultatet af kampagnen er overvældende. Nianet har nu en stor kvalificeret database af kunder og potentielle kunder, som gerne vil modtage e-mails med information om Nianets produkter og aktiviteter. 15% har ovenikøbet sagt ja tak til at blive kontaktet om mulighederne for at få lagt fibernet gratis ind til deres kontorbygning = varme leads til firmaets sælgere.

Nianet står nu med et ideelt fundament for deres fremtidige e-marketing indsats.

Vil du også øge effekten af din e-marketing, så ring til Morten på 3326 7152 eller skriv til morten@relevans.dk


Se flere cases ››