B2B Kampagne · E-mail Marketing og Automation · Leadgenerering
“Vi har jo længe kunnet se, at Relevans' e-marketing model har fungeret i Danmark og solgt tusindvis af vaskemaskiner. Derfor lå det lige til højrebenet at bede Relevans hjælpe os her i Norge. Og jeg må indrømme, at både salgsteamet og jeg er imponerede. Allerede efter første mail i kampagnen, begyndte ordrerne at strømme ind,” fortæller Wenche Fjeld, der er marketingansvarlig hos Electrolux Professional i Norge.
Automatiseret flow fordelt på hver sælger
Relevans står både for den strategiske og praktiske versionering af den danske lead-kampagne: I samarbejde med det norske salgs- og marketingteam udvalgte vi de fire mest relevante brancher:
Gennem automatiserede flows får de potentielle kunder relevant og handlingsorienteret kommunikation: eDM’er, landingpages, tilbudsformularer og personlige opfølgningsmails med den lokale sælger som afsender. Den adfærdspsykologiske vinkel taler til målgruppens aktuelle ”pain” indenfor tøjvask og kommer med en relevant løsning – og et godt tilbud, som rigtigt mange i målgruppen siger JA til.
“Vi har kørt to kampagner og er ovenud tilfredse med salget. Vores sælgere får serveret stakkevis af leads på et sølvfad. De skal bare ringe kunderne op og lukke ordren. Vi er ved at være klar til 3. kampagnerunde nu og forventer, at succesen fortsætter,” forklarer Wenche Fjeld.
MERE OM MARKETING AUTOMATION:
Se listen over kommende torsdags webinarer og tilmeld dig
“Vi har jo længe kunnet se, at Relevans' e-marketing model har fungeret i Danmark og solgt tusindvis af vaskemaskiner. Derfor lå det lige til højrebenet at bede Relevans hjælpe os her i Norge. Og jeg må indrømme, at både salgsteamet og jeg er imponerede. Allerede efter første mail i kampagnen, begyndte ordrerne at strømme ind,” fortæller Wenche Fjeld, der er marketingansvarlig hos Electrolux Professional i Norge.
Relevans står både for den strategiske og praktiske versionering af den danske lead-kampagne: I samarbejde med det norske salgs- og marketingteam udvalgte vi de fire mest relevante brancher:
Gennem automatiserede flows får de potentielle kunder relevant og handlingsorienteret kommunikation: eDM’er, landingpages, tilbudsformularer og personlige opfølgningsmails med den lokale sælger som afsender. Den adfærdspsykologiske vinkel taler til målgruppens aktuelle ”pain” indenfor tøjvask og kommer med en relevant løsning – og et godt tilbud, som rigtigt mange i målgruppen siger JA til.
“Vi har kørt to kampagner og er ovenud tilfredse med salget. Vores sælgere får serveret stakkevis af leads på et sølvfad. De skal bare ringe kunderne op og lukke ordren. Vi er ved at være klar til 3. kampagnerunde nu og forventer, at succesen fortsætter,” forklarer Wenche Fjeld.
MERE OM MARKETING AUTOMATION: Se listen over kommende torsdags webinarer og tilmeld dig
Relevans er et strategisk og kreativt reklamebureau, som er specialiseret i branding, adfærdsdesign og leadgenerering. Vi tilbyder dig alle former for leadgenerering – herunder Inbound Marketing.
Relevans er HubSpot Platinum Solutions Partner.
Morten Lorentzen
Adfærdsstrateg, CEO
+45 2029 4877
Lasse Hinke
Kontaktdirektør, COO
+45 2427 3254
Svanevej 22, 2
DK–2400 København NV
+45 3325 8282
CVR 20346191
©2021 Relevans ApS. All rights reserved.