For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

E-mail marketing: Forespørgsel kom 10 sekunder efter e-mailen var sendt

Kan man som nyetableret start-up virksomhed skabe en leadgenerering, der giver genlyd? Spørger man Ample A/S er svaret et rungende ja!

Gennem en opsat automatiseret kommunikation centreret om nyhedsmails og diverse LinkedIn aktiviteter, er det lykkedes inden for blot ganske kort tid at skaffe kvalificerede kundeleads ud af næsten det rene ingenting. Således oplevede Christina Brædder, kvinden bag Ample, at få konkrete forespørgsler på transformere blot 10 sekunder efter, at den første nyhedsmail var sendt afsted!

Vil du vide mere om mulighederne med e-mail marketing – så deltag i vores gratis seminar ››

Brandet som seriøs samarbejdspartner

De imponerende resultater er opnået i tæt samarbejde med Relevans, og udgangspunktet var at brande Ample som en seriøs samarbejdspartner i elbranchen. En stærk profil kombineret med solid erfaring og nogle af markedets absolut bedste produkter inden for sikringer, transformere, kondensatorer og filtre er den helt rigtige vinderformel. Ample kan hjælpe en lang række virksomheder med at opnå sikre, effektive, højteknologiske og økonomisk rigtige elektriske installationer.

Det udarbejdede logo kommunikerer Amples identitet – både de politiske og de tekniske visioner – ved at vise netop amplitude, form og kontrast. Den gennemgående røde bue viser på én gang kontrol og frihed – det er Ample!

God feedback på logo og hjemmeside

Ifølge Christina Brædder, er der da også blevet taget rigtig godt imod den nye virksomhed:

”Jeg har fået overvældende god feedback på både mit nye logo og min hjemmeside, samt de mails jeg har sendt ud ind til videre. Så jeg er meget fortrøstningsfuld, når det gælder fremtiden for Ample.”

Se Amples nye hjemmeside her ››

At der er udsigt til succes, hersker der ingen tvivl om. Efter deltagelse på dette års EL & TEKNIK i Odense er der åbnet op for et spændende samarbejde med Dupont, og flere andre interessante kundeemner har også vist interesse for den nye spiller på markedet. Så der er ingen tvivl om, at kombinationen af Christinas kompetencer og Relevans’ indsigt har været med til at få Ample til at fremstå 100% professionel. Allerede fra dag ét.

Vil du også have succes med at skaffe konkrete og brugbare kundeleads? Så ring eller skriv til Morten Lorentzen3326 7152 eller morten@relevans.dk

Se flere cases