Case: Børsen

Fra tro til konkret viden

Børsen (logo)

Analyse · Leadgenerering · Business Intelligence

Børsen er som andre abonnementsbaserede medier på vej igennem en transformationsproces. Fra tidligere at have være et dagblad, sætter Børsen i dag dagsordenen for erhvervslivet på alle platforme.

Brug adfærdsdesign til at øge effekten af din e-marketing

Det stiller øgede krav til realtime viden om abonnenternes adfærd for at sikre, at de får præcis det produkt, de efterspørger. Relevans har hjulpet med RFM-analyser, som giver konkret viden om abonnenternes adfærd.

RFM-analyse og BI giver konkret viden

Relevans har udviklet en skalérbar model baseret på RFM-tankesættet. RFM-modellen er med til at sikre konkret viden. Og den er en vigtig brik i forbindelse med Business Inteligence (BI). Samtidig fungerer RFM-modellen som et fælles værktøj for salg, marketing og ledelse.

Viden om hver enkelt abonnent omsættes til CEM-proces

En af de afgørende fordele ved RFM-modellen er, at den samler adfærds- og relationsdata. Modellen er er skalerbar – fra det overordnede plan og ned til den enkelte abonnent. Den giver på én gang generelle input til strategien og detaljerede data til det CEM-projekt, som i første omgang omhandler nye abonnenter.

SE MERE: Om leadgenerering

Børsen abonnement kampagne

Det stiller øgede krav til realtime viden om abonnenternes adfærd for at sikre, at de får præcis det produkt, de efterspørger. Relevans har hjulpet med RFM-analyser, som giver konkret viden om abonnenternes adfærd.

RFM-analyse og BI giver konkret viden

Relevans har udviklet en skalérbar model baseret på RFM-tankesættet. RFM-modellen er med til at sikre konkret viden. Og den er en vigtig brik i forbindelse med Business Inteligence (BI). Samtidig fungerer RFM-modellen som et fælles værktøj for salg, marketing og ledelse.

Børsen abonnement kampagne

Viden om hver enkelt abonnent omsættes til CEM-proces

En af de afgørende fordele ved RFM-modellen er, at den samler adfærds- og relationsdata. Modellen er er skalerbar – fra det overordnede plan og ned til den enkelte abonnent. Den giver på én gang generelle input til strategien og detaljerede data til det CEM-projekt, som i første omgang omhandler nye abonnenter.

SE MERE: Om leadgenerering

Kontaktperson: Lasse Hinke

Vil du også have succes med at skaffe konkrete og brugbare kundeleads?