For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Adfærdspsykologiske greb

Bruger du nudging, framing og andre adfærdspsykologiske greb, der kan give dig større effekt af din kommunikation og markedsføring?

Som kommunikationsbureau har Relevans længe arbejdet med adfærdspsykologi for at øge effekten af vores kunders kampagner og kommunikation. Vi ved, hvordan du aktiverer din målgruppe uden brug af rationelle argumenter. Hvad du skal gøre for at motivere dine kunder. Og hvordan du forbedrer deres evner til at foretage den handling, du ønsker.

De senere år har vi sat adfærdspsykologien i system, så vi altid udnytter relevante teorier om menneskets adfærd og biases, når vi udvikler kommunikation for vores kunder. Mennesker træffer nemlig ikke altid rationelle og logiske beslutninger. Hverken privat eller på jobbet. Og ofte vil selv små ændringer i den måde, du kommunikerer på, have kæmpe effekt.

 

Vil du høre, hvordan du kan optimere din markedsføring og kommunikation med adfærdspsykologiske greb, så kontakt Morten Lorentzen på tlf. på 3326 7152 eller på morten@relevans.dk

Relevante cases med enestående resultater:

Case om Lungeforeningen
Lungeforeningen firedobler klikraten med lille adfærdspsykologisk greb
Se hvorfor det virker ›
Nudging og farvepsykologi
Med nudging og farvepsykologi får Frb Kommune borgerne til at sortere madaffald
Se hvordan ›
Case om adfærdspsykologiske greb
Nyt website i adfærdsdesign driver leads som aldrig før til Electrolux Professional
Se case med forklaringer ›