For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Hvad ved du om adfærdspsykologi anvendt i markedsføring?

Framing og nudging. Du har sikkert hørt om disse og mange andre begreber fra adfærdspsykologien. Men ved du, hvordan du anvender adfærdspsykologi til at forbedre din marketingstrategi og responsen på dine kampagner?

Som kommunikationsbureau har vi længe arbejdet med adfærdspsykologi for at øge effekten af vores kampagner. Men det seneste år har vi intensiveret og systematiseret vores viden på området og afholder bl.a. kurser i det for erhvervsfolk.

Test din viden om adfærdspsykologi anvendt indenfor markedsføring og kommunikation: Klik her og tag vores test med otte multiple choice spørgsmål. Du får svaret med det samme.

Vil du videre?

Få en gennemgang af, hvordan du selv kan bruge adfærdspsykologi til at skabe bedre respons og resultater med din markedsføring og kommunikation? Ring til Morten Lorentzen på tlf. 3326 7152 eller send en e-mail til morten@relevans.dk.

Lær at bruge nudging og framing.
Læs mere om Relevans’ halvdagskurser i anvendt adfærdspsykologi ››