For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Hvad er det nye sort i 2016?

10/02/2016 af Lasse Hinke

Hvad er det nye sort inden for marketing og Content i 2016? Hvad skal du kigge efter – og hvor skal du lægge din æg?

Spørger du os, kommer 2016 langt hen ad vejen til at handle om mere af det, vi allerede talte om i 2015. Forskellen er blot, at nu taler vi ikke om det. Nu handler vi! Vi har her samlet de trends, vi mener kommer til at præge den danske markeringscene her i 2016.

LinkedIn som leadkanal

LinkedIn bevæger sig fra at et netværk til at finde jobs og medarbejdere til at være en stærk leadkanal. Mulighederne er mange. Betalte visninger, annoncering, grupper, Inmails, Puls og posts/updates er blot nogle af mulighederne. Som leadkanal er LinkedIn oplagt af flere grunde. Langt hen ad vejen opleves posts ikke som markedsføring – hvis man vel at mærke husker bruge mediet på dets præmisser.

Automation

Fra at være noget vi taler om, er Automation nu for alvor en realitet. Rigtig mange vil i 2016 begynde at arbejde med automatiserede e-mailflows i form. Mulighederne er mange. De forskellige CRM-systemer og e-mailkanoner får i stadig større udstrækning automateseringsværktøjer integreret. Og effekten er stor. Vel at mærke hvis det rigtige Content orkestreres på den rigtige måde.

Inbound

Inbound er meget mere end de White Papers du møder i din mailboks hver dag. Inbound handler om at være til stede med relevant Content, præcis når dine kunder er klar og selv rækker ud efter det. Det kommer vi helt sikkert til at arbejde meget mere med her i 2016. Hvis White Papers er Inbound 1.0, så glæd dig til Inbound 2.0. For det er effektivt. Og det er svært at gennemskue og kopiere for dine konkurrenter. Vi holder seminar om Inbound den 14. april. Du kan læse mere og tilmelde dig her.

CEM

Mobil First, Content First eller Customer First. Svart er efter vores mening lige til. Customer First. CEM-tankegangen handler i høj grad om at se verden ud fra kundernes synsvinkel. Den er langt fra ny. Men processen med at orkestrere Content og touch points, så det bliver en sammenhængende oplevelse for kunderne fra vugge til grav og samtidig udnytte psykologiske greb, er ny. For i takt med at verden bliver stadig mere transparent, og kunderne får indblik i viden og processer, er det afgørende, at dine kunder får en ensartet og sammenhængende oplevelse af dig og din virksomhed. Du kan tilmelde dig vores gratis CEM-seminar. Du kan læse mere her.

Følg Relevans

Tilmeld e-news

Få relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.

INDLÆG

Hvad betyder Persondataforordningen for din mailingliste?
31/08/2017

Sådan bruger du en lokkedue
30/08/2017

Små ord med STOR betydning
26/06/2017

Hvordan får du kunderne til at elske det du sælger?
31/05/2017

Dine valg er styret af naive forestillinger
20/04/2017

Sådan opsamler du e-mail- og sms-permissions korrekt efter markedsføringslovens §6
20/04/2017

Vidste du godt, at emnefeltet betyder alt?
20/03/2017

Vil du vide, hvad der bestemmer dine beslutninger?
19/03/2017

Sådan får du flere permissions!
31/01/2017

Vil du høre hemmeligheden bag tilbuddet?
30/01/2017

Tving dine kunder til at tage stilling
12/12/2016

Trends for 2017 marketing:
Det hårde med det bløde

05/12/2016

Når din Data Marketing bliver personlig
22/11/2016

Når 3 er større end 5 – psykologien
bag vores opfattelse af pris

25/10/2016

Ny bog om adfærdspsykologi i markedsføringen
12/09/2016

Så er Kapitel 5 klar!
08/09/2016

Det er ganske uhørt!
16/08/2016

Får du nok ud af dit nyhedsbrev?
04/08/2016

Forventninger former dine kunders oplevelser
04/08/2016

Drikker du vin af et papkrus?
27/06/2016

Du skal kigge på dine kunder, ikke på dit produkt
20/06/2016

88% tror fejlagtigt, at flere links er bedre end mere indhold
13/06/2016

Nyhedsmail april 2016
11/05/2016

Gør din kommunikation mere overbevisende på 5 minutter
11/05/2016

Orkestrér dine kunders vaner
19/04/2016

Hvad er det nye sort i 2016?
10/02/2016

Hvilke oplevelser giver du dine kunder?
08/02/2016

Dine kunders følelser kan forudsiges – vil du vide hvordan?
18/12/2015

Nyhedsbrev november/december
10/12/2015

Børsen vælger Relevans til CEM projekt
03/12/2015

Derfor skal du elske e-mails lige så højt som vi gør!
04/11/2015

Release på kapitel 4 i Byggebranchens Digitale A-Z
22/10/2015

Kursus: Sådan bruger du FRAMING i din kommunikation
20/10/2015

Vil du have et salgsråd, der kan redde ægteskaber?
16/10/2015

Gratis seminar: Digital Strategi – tips, tricks og eksempler!
07/10/2015

Hvad tager du for at hjælpe nevøen med lektierne?
05/10/2015

Hvad gør du, når selvforståelsen står i vejen?
02/10/2015

Stein Bagger og den glohede kogeplade
08/09/2015

Ser du syner?
02/09/2015

Du kan ikke hive dig selv op ved håret!
27/08/2015

Advarsel: Dine kunder ved ikke, hvad de vil have
17/08/2015

Kvinder kan ikke køre bil!
27/07/2015

Din hjerne forfører dig
19/07/2015

Psst….har du lige et øjeblik?
13/07/2015

Vi holder ferielukket i uge 30 og 31 – men holder døren på klem…
09/07/2015

“Han overtalte mig til at gå i seng med sig”
07/07/2015

Du vil ærgre dig, hvis du ikke læser denne artikel
26/06/2015

10 grunde til at du er menneske
(og bør kontakte os med det samme)

03/06/2015

Velkommen til 3 nye kunder!
02/06/2015

Løser du det rigtige problem?
02/06/2015

Kan SEO erstatte branding?
22/05/2015

Hvad er forskellen egentlig på storytelling og content marketing?
19/05/2015

Hvorfor får du ikke bare kunderne til at komme til dig?
06/05/2015