For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Seminar: Adfærdspsykologi
– skab mere effektiv markedsføring

Menneskers adfærd er i høj grad styret af faktorer, som vi ikke selv er bevidste om. Derfor træffer vi ofte beslutninger, som går imod vores egne ønsker – både som forbrugere, som borgere og som beslutningstagere i en virksomhed.

Bedre forståelse for målgruppens beslutninger
Heldigvis er der en høj grad af systematik i den måde, som mennesker bliver snydt på af deres egen psykologi.

Denne indsigt i adfærdspsykologien kan vi som marketing- og kommunikationsfolk bruge til at forstå, hvorfor folk træffer de valg, de gør. Og vi kan kommunikere, markedsføre og bearbejde holdninger på en måde, der motiverer målgruppen til at træffe bestemte valg frem for andre.

Du kan bruge den viden i praksis, når du arbejder med et salgsbrev, en tv-reklame, et nyhedsbrev eller et loyalitetsprogram.

Jakob Rachmanski fra Adfærdshuset og Morten Lorentzen fra Relevans demonstrerer, hvordan du kan anvende forskellige psykologiske mekanismer, så du skaber bedre resultater med din markedsføring og kommunikation.

Program:

  1. Introduktion til den nyeste forskning indenfor adfærdspsykologiens effekt på menneskers beslutninger og valg.
  2. Sådan bruger vi adfærdspsykologien i markedsføring og kommunikation.

Vil du være sikker på at få en plads på dette inspirerende seminar om adfærdspsykologi i praksis? Så tilmeld dig herunder:


Seminar: Adfærdspsykologi og markedsføring


For alle vores seminarer gælder, at de er gratis. Vi tillader os dog at opkræve et no-show gebyr på 500 kr., hvis ikke vi har dit afbud senest 24 timer før seminaret!

Når du tilmelder dig vores seminarer, siger du samtidig ja tak til at modtage e-mails fra Relevans med indsigt, cases, tips og anden inspiration om markedsføring og kommunikation. Du vil til enhver tid kunne framelde dig fremtidige e-mails.