For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Sådan kommer du i gang
– Workshops i 4 moduler

Vi har udviklet et forløb bestående af fire workshops, med fokus på, hvordan du kan sikre fælles forståelse og buy-in i hele organisationen. De fire workshops dækker hvert af de hovedområder, du erfaringsmæssigt skal igennem for sikre en succesfuld implementering af tankesættet. Du skal her være opmærksom på, at det er individuelt fra organisation til organisation, hvor lang tid og hvor mange møder, det tager at gennemføre de enkelte steps.

Workshopforløb 1: Marketing

Strategiproces:

  1. Definition af parathed og overordnet proces
  2. Definition af mål og KPI’er
  3. Strategi – Automation
  4. Vurdering af systembehov og kompetencer

Analyseproces:

  1. Analyse af kunderejser, kundeadfærd og RFM + cluster

Planlægningsproces:

  1. Definition af målgrupper og personas
  2. Opstilling af rammer for det overordnede contentkompleks
  3. Definition af rollefordeling
  4. Vurdering af behov for ekstern hjælp:
    Strategi, aktiviteter, content, system og eksekvering
  5. Udarbejdelse af overordnet manifest
  6. Opstilling af beta-plan

Workshopforløb 2: Ledelse, salg og marketing

  1. Præsentation og diskussion strategi og planer
  2. Gennemgang og justering overordnede planer
  3. Gennemgang og diskussion af mål og KPI’er
  4. Rollefordeling
  5. Udarbejdelse af interaktionsplan og definition af nøgleroller
  6. Udarbejdelse af masterplan

Workshopforløb 3: Content

  1. Definition af spor
  2. Udarbejdelse af ”sporkompleks”
  3. Udarbejdelse af trigger- og regelkompleks
  4. Udarbejdelse af contentplaner
  5. Rollefordeling
  6. Tids- og eksekveringsplaner

Workshopforløb 4: System- og eksekvering

  1. Opbygning af ”sporkompleks”
  2. Opbygning af spor
  3. Integration med andre systemer (WEB, ERP, CRM, e-mail-kanon mv.)
  4. Opbygning af content
  5. Løbende eksekvering
  6. Overvågning og tilpasning


Hvis du vil vide mere om vores workshops, så kontakt Lasse Hinke på telefon 24 27 32 54 eller lasse@relevans.dk