For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Relevante digitale løsninger

B-t-C eller B-t-B – uanset hvem din målgruppe er, så betyder den digitale udvikling, at købsadfærden ændrer sig! Kundens rejse og den måde information søges på, stiller nye krav. Det betyder nye og anderledes udfordringer.

Men den digitale udvikling betyder omvendt også, at du får nye muligheder. Du har i langt højere grad mulighed for at tracke deres adfærd og dermed øge effekten af dine marketingkampagner.

Vores digital værktøjskasse

Når vi udvikler digitale kommunikationsløsninger for dig, gør vi brug af alle relevante værktøjer i den digitale værktøjskasse. Det gælder uanset om vi udvikler kampagner, laver kampagnesites og mails-flows, designer og koder intelligente landing pages til web og mobil. Eller om vi sammensætter effektive re-targetingflows, som sikrer, at du kan følge dine kunder med relevante budskaber, når de har forladt dit site.

På den måde sikrer du, at du er top-of-mind hos kunden. Når de er klar til at købe!

Relevans og det digitale udgangspunkt

Relevans er det centrale, når vi udvikler dine digitale løsninger. Koncepter og løsninger udvikles altid med afsæt i vores RMMS-koncept og med et digitalt udgangspunkt, der tager udgangspunkt i den konkrete problemstilling. Derfor er du altid sikker på, at dine kunder oplever relevans i både form og indhold. Og lige så vigtigt, at der en rød tråd på tværs af platforme og elementer.

For kun derved kan vi sikre dig den bedst mulige effekt.

Du kan se cases her.

Kontakt Lasse Hinke på 3326 7140 eller lasse@relevans.dk og få en snak om, hvordan du øger ROI og din virksomhed får mere forrentning.

Klik her og få vores nyhedsbrev med relevant inspiration, indsigt, tips og tricks