For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Adfærdspsykologi i markedsføringen

God bog til at blive klogere på kunderne

Samlet set er bogen fyldt med gode eksempler på, hvordan vi som forbrugere reagerer, og med gode forklaringer og teori om, hvorfor vi gør det…

Af Ole Strand, CA Karrierepartner og a-kasse

Læs hele anmeldelsen her ››

Et superværktøj for sælgere til at fintune deres salgsstrategier

Den velskrevne og befriende letlæste bog kommer vidt omkring i adfærdspsykologiens mange begreber. I stedet for tung teori får læseren nogle meget operationelle værktøjer til brug i markedsføring og kommunikation…

Af Peter Hjorth, Redaktør, InBusiness

Læs hele anmeldelsen her ››

‘Adfærdspsykologi i markedsføringen’ har nu været i handlen i et stykke tid, og mange har været inde i vores bogshop og købe den.

Bogen går i dybden med, hvorfor vi som mennesker ikke agerer rationelt – selv ikke ved business to business indkøb. Vi ligger alle under for psykologiske og sociale faktorer, der påvirker vores vurderinger, valg og beslutninger.

Du får en gennemgang af mange adfærdspsykologiske begreber, og hvordan du kan bruge dem i din kommunikation og markedsføring.

Hvis du er opmærksom på de forskellige adfærdspsykologiske biases, vi er kodet til at have, kan du gøre din kommunikation skarpere med henblik på at få modtageren til at gøre som du ønsker.

Bogen er rigt illustreret med eksempler, så den bliver mere operationel end teoretisk. Og vi har allerede fået feedback på, at det er dét, som gør bogen et rigtig godt opslagsværk.

Vi er overbeviste om, at du også vil have glæde af bogen.

Adfærdspsykologi opslag 22-23Adfærdspsykologi opslag 42-43Adfærdspsykologi opslag 84-85Adfærdspsykologi opslag 128-129