For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Leadgenerering

Mange traditionelle leadkampagner går ud på at bombardere modtagerne med de samme budskaber igen og igen. I håb om at de til sidst ”ser lyset”, slår til og køber.

I en dialogbaseret leadkampagne vender vi typisk det hele lidt på hovedet og afdækker emnernes ønsker, behov, erfaringer, købshorisont m.m., inden vi kvalificeret skyder med skarpt. Og det er uanset om opfølgningen består af fx et brev, en e-mail eller et kald fra din telemarketingafdeling.

At generere kvalificerede leads til firmaets sælgere er ofte det målbare resultat, vi hos Relevans skaber for vores kunder.

Relevans tør stå inde for faste målsætninger og resultater. Derfor tilbyder vi gerne at lave en resultatbaseret aflønning af vores arbejde.

Dialogbaseret leadgenerering giver altid en høj ROI

I dialogmarkedsføring skal modtageren svare ved at afgive informationer om sig selv i et spørgeskema, som vi eller jeres sælgere benytter til at individualisere det opfølgende salg.

Dialogbaseret leadgenerering består af fem hovedingredienser, som kræver lige stor opmærksomhed:

1. Forarbejdet:
Omhyggelig beskrivelse af målgruppepersoner, produktfordele m.m. Dette forarbejde laver vi ofte med udgangspunkt i en halv dags workshop med kunden.

2. Databasen:
En opdateret database med personnavne er alfa-omega for succes.

3. Den psykologiske vinkel:
Forudsætningen for at generere kvalificerede leads er at sikre opmærksomhed hos de forskellige personer i målgruppen. Her spiller den psykologiske vinkel en afgørende rolle: Vi sørger altid for at kæle for formuleringerne i både breve, mails og online spørgeskema, så modtageren oplever at din virksomhed forstår hans eller hendes udfordringer og behov.

4. Back-end-systemet:
Et effektivt system til håndtering af spørgeskema og svar er krumtappen i selve eksekveringen. Hos Relevans har vi systemerne til at håndtere alle typer målbare dialogforløb med individualiseret kommunikation til forskellige segmenter.

5. Eksekveringen:
Hver enkelt detalje i selve eksekveringen er afgørende for det samlede resultat. Derfor kræver eksekveringen lige så stor fokus som resten af processen.

En investering i ovennævnte fem punkter giver med garanti en effektiv leadgenerering. Så er resten op til dine sælgere.

Effektiv BtB leadgenerering

Er du interesseret i at vide, hvordan vi kan skabe effektiv BtB leadgenerering for jeres firma, så klik her og besvar 5 spørgsmål – eller bestil en gratis 2-timers workshop om leadgenerering ved at sende en mail til Lasse Hinke.

Tilmeld dig Relevans’ e-news – og få inspiration og idéer til din egen markedsføring samt invitationer til seminarer.