For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Sådan kommer du i gang
– Workshops i 4 moduler

Vi har udviklet et forløb bestående af fire workshops, med fokus på, hvordan du kan sikre fælles forståelse og buy-in i hele organisationen. De fire workshops dækker hvert af de hovedområder, du erfaringsmæssigt skal igennem for sikre en succesfuld implementering af tankesættet. Du skal her være opmærksom på, at det er individuelt fra organisation til […]


Leadgenerering

Mange traditionelle leadkampagner går ud på at bombardere modtagerne med de samme budskaber igen og igen. I håb om at de til sidst ”ser lyset”, slår til og køber. I en dialogbaseret leadkampagne vender vi typisk det hele lidt på hovedet og afdækker emnernes ønsker, behov, erfaringer, købshorisont m.m., inden vi kvalificeret skyder med skarpt. […]


Hvad ved du om adfærdspsykologi anvendt i markedsføring?

Framing og nudging. Du har sikkert hørt om disse og mange andre begreber fra adfærdspsykologien. Men ved du, hvordan du anvender adfærdspsykologi til at forbedre din marketingstrategi og responsen på dine kampagner? Som kommunikationsbureau har vi længe arbejdet med adfærdspsykologi for at øge effekten af vores kampagner. Men det seneste år har vi intensiveret og […]


Regel #1: skrot alle regler om e-mail marketing

“Always beta” er faktisk blevet et mantra her hos Relevans, når vi rådgiver vores kunder om digitale medier, bl.a. e-mail marketing. Hvad der var god latin i sidste måned er allerede forældet i dag.Vi har givet vores kunder mange gode råd om e-mail marketing ’“ bl.a. på et seminar om nyhedsbreve i efteråret 2013. Men […]


Sådan får du håndværkeren til
at pege på dit produkt!

Håndværkeren er langt hen ad vejen nøglen til ordren. Uanset om forbrugeren kender dit produkt. Og uanset hvilken præference forbrugeren har, så viser al erfaring, at det er håndværkeren, som slutkunden i sidste ende lytter til, når beslutningen træffes. Hvis fru Jensen har tillid til håndværkeren, vælger hun den løsning, han foreslår. Håndværkeren særligt vigtig […]


Relevans’ Brand Types gør dit brand markant og stærkt!

Hvis dit produkt eller din virksomhed var en person, hvordan ville den person så være? Din målgruppe skal lære dit brand at kende, som var det et menneske af kød og blod. Så kan den enkelte bedre tage stilling til, om han eller hun vil vælge dit brand til eller fra. For at gøre dette […]


Datadrevet marketing med RFM-modellen

Datadrevet marketing er et tankesæt, en analysemetode, en proces og en arbejdsmodel, der handler om systematisk og målrettet bearbejdning af ens kunder. Målet er større ROI, altså mere effekt for pengene. Se hvordan Electrolux Professional får læssevis af leads via datadrevet marketing » Hvad går det ud på? Du overvåger kundernes købstransaktioner og analyserer deres […]


Relevante digitale løsninger

B-t-C eller B-t-B – uanset hvem din målgruppe er, så betyder den digitale udvikling, at købsadfærden ændrer sig! Kundens rejse og den måde information søges på, stiller nye krav. Det betyder nye og anderledes udfordringer. Men den digitale udvikling betyder omvendt også, at du får nye muligheder. Du har i langt højere grad mulighed for […]


Customer Experience Management

Virksomheder og organisationer er i stigende grad interesseret i at forbedre kundens oplevelse. Disciplinen kaldes Customer Experience Management. Eller kort, CEM. CEM handler om forståelse, fokus og forudsigelse. FORSTÅELSE – Forstå hvordan kunden oplever de samlede interaktioner med virksomheden – Reagere på den forståelse for at forbedre kundeoplevelsen FOKUS – Se virksomheden ud fra et […]


Fundraising

Hvordan aktiverer du dine brugeres følelser? Hvad gør du for at motivere dem? Ofte vil selv små ændringer i den måde, I kommunikerer til jeres donorer, hjælpe jeres organisation. Ved at udnytte psykologisk viden om, hvordan og hvorfor mennesker opfører sig, som de gør, kan I løfte jeres fundraising aktiviteter. Forskning i menneskers adfærdsmønstre viser, […]


Relevans’ arbejdsmodel – RMMS

Hos Relevans, har vi udviklet vores egen arbejdsmodel: Relevans Marketing Management System (RMMS). RMMS-modellen er et værktøj, vi har udviklet til at sikre relevans i alle faserne i kommunikationsprocessen. RMMS er samtidig i høj grad med til at sikre den røde tråd i alt det, vi gør. Vi bruger dette værktøj i processen – fra […]