For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Customer Experience Management

Virksomheder og organisationer er i stigende grad interesseret i at forbedre kundens oplevelse. Disciplinen kaldes Customer Experience Management. Eller kort, CEM.

CEM handler om forståelse, fokus og forudsigelse.

FORSTÅELSE

– Forstå hvordan kunden oplever de samlede interaktioner med virksomheden
– Reagere på den forståelse for at forbedre kundeoplevelsen

FOKUS

– Se virksomheden ud fra et kundeperspektiv
– Imødekomme kundens behov og faktiske ønsker

FORUDSIGELSE

– Måle respons fra kunden
– Finde måder som kundens interaktioner med virksomheden kan forbedres
– Forudsige og forstå hvordan kundetilfredshed og aktivitet øges

KUNDEORIENTERET INFORMATIONSARKITEKTUR

En fejltagelse blandt mange virksomheder er at tro, at hvis blot hastigheden øges og prisen sænkes, så kommer kunderne af sig selv. Men selvom faktorer som pris og hastighed er væsentlige, er der ikke noget der indikerer, at de alene bestemmer, om kundeoplevelse er god eller dårlig.

Vi mener, at det der bestemmer kundens oplevelse er formet af deres følelser og de adfærdsmæssige aspekter.

Derfor handler CEM efter vores opfattelse også om at:
• Kortlægge de emotionelle faktorer, der påvirker jeres kunders valg
• Rådgive om, hvor I skal sætte ind og hvordan
• Undersøge om tiltagene har den ønskede virkning

Vi afholder seminarer og rådgiver dig om CEM.

Vil I forstå, hvordan jeres kunder føler og oplever, og hvordan I påvirker deres oplevelse? Så ring til Lasse Hinke på telefon 2427 3254 eller kontakt ham på lasse@relevans.dk.