For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

idényt fik en god idé

Du kender garanteret magasinet idényt – Danmarks meste læste magasin (1,2 millioner læsere). Men du ved måske ikke, at idényt har udviklet et hav af effektive digitale muligheder for annoncører til danske boligejere. Idényt har faktisk været så dygtige til at lave nye produkter, at de har forsømt at holde gryden i kog med relevant e-mail marketing, som skaber leads til idényts sælgere.

Idényts salgsdirektør Tommy Sverre Willumsen fik derfor den idé at bede Relevans om hjælp til at lave et struktureret e-mail marketingkoncept.

Nyt e-mail marketing koncept puster liv i gamle kunder

Relevans skabte et koncept bestående af personlige e-mails, nyhedsbreve og landingpages. Idényt og Relevans’ team blev enige om fire slagkraftige temaer og tilbud til målgruppen. Og forskellen var til at få øje på:

Både personlige e-mails og e-news havde væsentligt højere åbnings- og klikrater end tidligere e-mail kampagner. Kampagnen har pustet liv i gamle kunder og givet nye leads til idényts sælgerteam.

”Jeg har kun godt at sige om dét, Relevans har lavet, og samarbejdet har funket. De forstod hurtigt, hvad vi havde behov for, og de har god fornemmelse for vores målgruppe”, fortæller Tommy Sverre Willlumsen.

3 grunde til, at det nye koncept virker:

Udbytte: Overskrifter og budskaber har knivskarpt fokus på annoncørens udbytte.
Enkelhed: De forskellige tilbud serveres enkelt og overskueligt. (Kortere tekster. Færre budskaber. Færre tal. Mindre indforstået)
Call-to-action: Der er kælet for links og knapper, så de pirrer modtageren – som samtidig ved, hvad han får ud af at klikke.
Se endnu et eksempel på idényts nyhedsbrev

Vil du vide mere?

Vil du have et bud på, hvordan din e-mail marketing kan blive skarpere og mere relevant for din målgruppe? Kontakt Lasse Hinke på tlf. 24 27 32 54 eller e-mail lasse@relevans.dk

5 gode råd om e-news

Se flere cases