For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Dingo2Profil-ann2Splash

Nyt kommunikationskoncept

Gyldendal Uddannelse udvikler digitale og trykte læremidler til alle fag og klassetrin fra børnehaveklassen til gymnasiet.

I 2014 bad Gyldendal Relevans om udvikle et nyt kommunikationskoncept. Resultatet er ved at blive rullet ud i annoncer, brochurer og direct mails.

Fokus på udbytte og call-to-action

Konceptet tager udgangspunkt i, at Gyldendals læremidler hjælper lærerne med at skabe interaktiv og inspirerende undervisning, som engagerer eleverne.

Konceptets tre vigtigste fokuspunkter:

  • Slice-of-life billeder af engagerede elever (færre billeder af bøger)
  • Overskrifter og brødtekster fortæller det udbytte, læreren får af læremidlet (= engagerede elever der lærer noget)
  • Tydelig call-to-action – ingen blindgyder!

Se flere cases