For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Dobbelt op til DanaWeb

Opskriften består af lige dele adfærdspsykologi og indsigt i målgruppen – krydret med systematisk brug af call to actions, relevant content og et kreativt univers, der rammer målgruppen i øjenhøjde. Det beviser kampagnen, som vi har hjulpet DanaWeb med at udvikle: Dobbelt så mange nye Adwords-kunder blev genereret i kampagneperioden.

Indsigt i målgruppens behov

Målgruppen består af mange forskellige typer af mindre virksomheder. Fællesnævnerne blandt disse er behovet for løbende at sikre en effektiv tilgang af varme kundeemner, et relativt lille marketingbudget – og at de befinder sig på markeder med mange lignende virksomheder, som heller ikke arbejder professionelt med Adwords.

Kodeordet er tålmodighed

Som i fleste B-t-B køb, er førstegangskøb af Adwords-kampagner en proces i flere trin. Derfor arbejder vi med en relationsstige, som anerkender de trin, målgruppen skal passere på deres vej mod et køb. Processen er er automatiseret flow af e-mails kombineret med opfølgningsmails og landingpages med klare call to actions.

Et hierarki af segmenterede triggers og call to actions sikrer, at vi får ledt flest muligt igennem flowet. Ved at være tålmodige – og vide hvornår de rette budskaber skal kommunikeres – får vi lukket flest mulige ordrer på kort tid. Succesen skabes bl.a. ved at udnytte de forskellige måder, målgrupperne bliver motiveret på: Nogle mennesker motiveres stærkest ved, at vi taler til det de kan opnå. Andre mennesker vil hellere vide, hvad de kan undgå.
Læs mere om opnå-undgå motivation ››

ROI på 250% på 5 uger

Målet var at skaffe kunder nu og her. Resultaterne taler for sig selv: Antallet af førstegangskøbere af Adwords-kampagner blev fordoblet med en ROI på mere end 250% i løbet af de 5 uger kampagnen kørte. Samtidig har den genereret en række kunder, som løbende køber AdWords-kampagner og rådgivning hos DanaWeb.

Hvis du vil høre, hvordan vi kan hjælpe dig til at få mere effektive kampagner og flere kunder, så kontakt Lasse Hinke24 27 32 54 eller e-mail lasse@relevans.dk.

Se flere cases