For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

Børsen case: Fra tro til konkret viden

Børsen er som andre abonnementsbaserede medier på vej igennem en transformationsproces. Fra tidligere at have være et dagblad, sætter Børsen i dag dagsordenen for erhvervslivet på alle platforme.

Det stiller øgede krav til realtime viden om abonnenternes adfærd for at sikre, at de får præcis det produkt, de efterspørger. Relevans har hjulpet med RFM-analyser, som giver konkret viden om abonnenternes adfærd.

BI giver konkret viden
Relevans har udviklet en skalérbar model baseret på RFM-tankesættet.

Modellen er i høj grad med til at sikre konkret viden. Og modellen er en vigtig brik i forbindelse med Business Inteligence (BI).

Samtidig fungerer den som et fælles værktøj for salg, marketing og ledelse.

Viden om hver enkelt abonnent omsættes til CEM-proces
En af de afgørende fordele ved Relevans’ nye model er, at den samler adfærds- og relationsdata.

Modellen er er skalerbar – fra det overordnede plan og ned til den enkelte abonnent. Den giver på én gang generelle input til strategien og detaljerede data til det CEM-projekt, som er igangsat i 2015. CEM-projektet omhandler i første omgang nye abonnenter.

Kontakt Lasse Hinke eller ring på 3326 7140, hvis du har spørgsmål om casen.

Se flere cases