For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.



Hvad drømmer affald om?
Relevans har udviklet storytelling konceptet ”Giv det brugte nyt liv”, hvor en konservesdåse fx drømmer om at blive til en trehjulet cykel.
Se, hvad en eddikeflaske drømmer om at blive til!

Kampagne driver massiv trafik til website

”Super flot. 85% har set hele videoen”, lød det fra TV2s medieafdeling, da visningsstatistikken kom på bordet efter den første to-ugers kampagne på TV2.dk (Region Østsjælland).

Kunden er AffaldPlus, og kampagnen handler om at få borgere i Næstved og fem andre kommuner til at sortere batterier, plast og metal til genbrug. Det gøres med animerede bannerannoncer og videospots i starten af de regionale web-tv udsendelser på TV2.dk.

Rekordhøje visningstal

Selvom de tre reklamefilm oprindeligt var lavet som 30 sekunders tv-spots, så lykkedes det at score rekordhøje visningstal med cut-down-versionerne på 15 sekunder: 85% af dem, der så videoerne, så klippet til ende. Normalt ser kun 65% hele videoen.

Også klikraten lå helt i top. Dette afspejles i Google Analytics på de landingpages, som der linkes til.

”Imponerende! Vi kunne se af vores egne statistikker, at der har været markant flere besøg på vores website. De tre landingpages er rykket op på hhv. plads nr. 6, 7 og 13 i vores Top 20, hvor de før ikke engang var på top 100. Og brugerne bliver længe på siderne – over 2 minutter”, fortæller Katja May Weber, kommunikationsmedarbejder hos AffaldPlus.

Hvis du vil høre mere om vores informationskampagner for AffaldPlus, Danmarks Lungeforening, Nyreforeningen og andre non-profit organisationer, så kontakt Lasse Hinke på tlf. 24 27 32 54 eller e-mail lasse@relevans.dk

Se B-t-B case om AffaldPlus: Tjekpåaffaldet

Se flere cases