For os er det alt afgørende, at content og kontekst er relevant.
Derfor hedder vores bureau Relevans. Og derfor skaber vi resultater for vores kunder.

AffaldPlus - Tjek på affaldet

AffaldPlus – virksomhederne får tjek på affaldet!

Hvordan sikrer man fælles fodslag om affaldssorteringen mellem kommuner, tilsynsfolk, transportører og produktionsvirksomheder? Hvordan sikrer man, at målgrupper med vidt forskellige interesser får sorteret og genanvendt en større mængde affald? Den opgave har Relevans løst for AffaldPlus ved at udvikle hjemmesiden Tjekpåaffaldet.dk, som på én gang hjælper alle interessenter med udgangspunkt i deres egen virkelighed.

 

Tjekpåaffaldet.dk gør det let at arbejde med affaldssortering

Med konceptet Tjekpåaffaldet.dk, samler AffaldPlus kommunikationen til de forskellige interessenter på en nem og overskuelig måde. Resultat er en fælles referenceramme, der gør det enkelt at arbejde med affaldssortering uanset om man er virksomhed, tilsynsmand eller transportør.

 

Det er nemt og det nytter!

Vi hører tit, at informationskampagner ikke virker. Vi hører, at det er spild af penge. Men virkeligheden er en anden hos AffaldPlus. Ved både at sætte fokus på den enkelte affaldsfraktion og samtidig anvise nemme og enkle løsninger, bliver mere affald genanvendt. I 2015 lykkedes det fx at samle 6 % mere jern ind.

 

Vil du vide mere om casen – og om hvordan vi sikrer relevans og effekt, når vi arbejder med informationskampagner?
Så kontakt Lasse Hinke24 27 32 54 eller send en mail på lasse@relevans.dk

Se flere cases